یک تحلیلگر اسرائیلی در کانال دو تلویزیون این رژیم اعلام کرد برداشت کلی و خلاصه شده از سخنرانی دیروز رئیس‌جمهور سوریه این است که وی پیروزی را نزدیک می‌بیند.

به گزارش خبرگزاری موج، «یرون اشنایدر» تحلیلگر اسرائیلی در کانال 2 تلویزیون این رژیم به سخنرانی یکشنبه (دیروز) «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه پرداخت و اعلام کرد وی پیروزی را بسیار نزدیک می‌بیند.

اشنایدر در ادامه گفت: بشار اسد برای بار دوم ادعا کرد که در نبردی که علیه سوریه تدارک دیده شده، پیروز شده و این پس از آن است که غرب نتوانسته وی را کنار بزند؛ اسد احساس می‌کند پیروزی نزدیک است علیرغم اینکه هنوز این پیروزی فرا نرسیده؛ این برداشت کلی و خلاصه شده از سخنرانی وی است.

تحلیلگر اسرائیلی تصریح کرد: در ماه‌های اخیر، ارتش سوریه با کمک روسیه، ایران و حزب‌الله تسلط بر اراضی تحت کنترل را دو برابر و نیم افزایش دادند و گفته‌های اسد بر این موضوع تاکید می‌کند.

اشنایدر در ادامه گفت: منظور از ستاره‌های سه‌گانه در سخنرانی اسد [آیت‌الله] خامنه‌ای [رهبر ایران]، «ولادیمیر پوتین» [رئیس‌جمهور روسیه] و [سید حسن] «نصرالله» [دبیرکل حزب‌الله] است.

این تحلیلگر اسرائیلی در پایان گفت: «خودرویی [یا وسیله‌ای] که اسد بر آن سوار است، واژگون نخواهد شد بلکه اسد با همان خودرو به سوی خود ما بازمی‌گردد.