دونالد ترامپ که بر اساس چندین نظرسنجی زیر ۴۰ درصد محبوبیت دارد، در حساب توییتر از یک نظرسنجی که محبوبیت وی را ۴۵ درصد اعلام کرده بود، ابراز خرسندی کرد.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از لس آنجلس تایمز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که در ماه های اخیر سطح محبوبیت وی به شدت کاهش یافته است، نظرسنجی موسسه مورنینگ کانسالت را که نشان دهنده سطح محبوبیت 45 درصدی وی بود، در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشت.

وی روز گذشته در حساب توییتر با انتشار این نظرسنجی، شعار انتخاباتی همیشگی خود را تکرار کرد و نوشت: دوباره آمریکا را باشکوه می کنیم.

این نظرسنجی که هفته گذشته انجام شد نشان داد 41 درصد رای دهندگان اعلام کردند همه چیز در این کشور به درستی انجام می شود. این درحالیست که 59 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که اوضاع کشور در مسیر بسیار غلط در حال حرکت است.

علت اینکه ترامپ این نظرسنجی را در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشت این بود که تا امروز بیشتر نظرسنجی های آمریکا سطح محبوبیت ترامپ را بین 38 و 39 درصد اعلام گزارش کرده اند. حتی در برخی از نظرسنجی ها ترامپ منفورترین رئیس جمهور آمریکا معرفی شده است. نظرسنجی واشنگتن پست ای بی سی نیوز پیشتر اعلام کرد که ترامپ از زمان هری ترومن، سی و سومین رئیس جمهور آمریکا در سال 1945، نامحبوب ترین رئیس جمهور آمریکا محسوب می شود.

ترامپ روز گذشته همچنین در یک توییت دیگر با انتشار آمارهای بیکاری وزارت کار، از پیشرفت اقتصادی کشور ابراز خرسندی کرد و نوشت: نرخ بیکاری به 4.1 درصد و درواقع به پایین ترین سطح از 17 سال پیش رسیده است. نرخ بیکاری در بخش تولید به 2.6 درصد کاهش یافته و این پایین ترین رقم ثبت شده است.