خبرنگار روزنامه واشنگتن‌پست پس از حمله رئیس‌جمهور آمریکا به او به دلیل انتشار تصویری اشتباه از سخنرانی ترامپ در فلوریدا، از او عذرخواهی کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از نشریه هیل، دیوید ویگل، خبرنگار واشنگتن پست روز گذشته (شنبه) به دلیل انتشار تصویری اشتباه از سالن محل سخنرانی دونالد ترامپ در فلوریدا، از رئیس جمهور آمریکا عذرخواهی کرد.

این خبرنگار پیشتر تصویری از یک سالن خالی برای سخنرانی دونالد ترامپ در فلوریدا منتشر کرده بود. به دنبال انتشار این عکس، رئیس جمهور آمریکا در حساب توییتر خود نوشت: واشنگتن پست امروز یک عکس جعلی از یک سالن خالی قبل از ورود من به داخل سالن سخنرانی را منتشر کرد،اما هزاران نفر از مردم بیرون سالن منتظر ورود من بودند. حالا این تصاویری که من منتشر کرده ام گویای حقیقت است. سالن مملو از جمعیت بود و حتی بسیاری از مردم نتوانستند وارد سالن شوند. من از واشنگتن پست می خواهم برای انتشار این اخبار جعلی عذرخواهی کند.

به دنبال انتشار این توییت از سوی ترامپ، ویگل آن تصویر را که نشاندهنده یک سالن خالی بود از حساب توییتر خود حذف کرد و نوشت: من عذرخواهی می کنم. پس از آنکه دیوید مارتوسکو، سردبیر دیلی میل به من گفت که این عکس اشتباه است، من آن را حذف کردم.

حمله ترامپ به خبرنگار واشنگتن پست کمتر از 24 ساعت پس از آن رخ داد که رئیس جمهور آمریکا از شبکه های سی ان ان و ای بی سی به دلیل انتشار اخبار جعلی انتقاد کرد. پیشتر ترامپ برایان راس، خبرنگار ای بی سی نیوز را به دلیل انتشار اخباری نادرست درباره او و مایکل فلین، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا و ارتباط با روسیه یک متقلب خواند. خبرنگار ای بی سی نیوز به دلیل انتشار این خبر 4 هفته تعلیق شد.

رئیس جمهور آمریکا در واکنش به خبر تعلیق وی گفت: آنها خبرنگار ای بی سی را یک ماه تعلیق کردند. آنها باید او را اخراج می کردند. او باعث شد سهام بازار در یک دقیقه به شدت کاهش یابد.

دونالد ترامپ همچنین از سی ان ان به دلیل انتشار اخباری درباره اسنادی که دونالد ترامپ جونیور ،فرزند ارشدش، از ویکی لیکس دریافت کرده است، به شدت انتقاد کرد و شبکه سی ان ان مجبور شد آن خبر را اصلاح کند. ترامپ در واکنش به تصحیح این خبر از سوی سی ان ان اعلام کرد: ممنونم سی ان ان. از تو خیلی ممنونم. تو باید در دو سال گذشته عذرخواهی می کردی.