دوره گردی نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای همراه کردن کشور‌های اروپایی با تصمیم نابخردانه آمریکا درباره قدس اشغالی به هلند رسید.

به گزارش مرور نیوز، بنیامین نتانیاهو پس از پاریس و بروکسل؛ امروز سه شنبه در سفری غیر رسمی به هلند و پایتخت اداری این کشور یعنی لاهه می‌رود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر به لاهه با نخست وزیر و خانواده سلطنتی هلند دیدار و درباره تصمیم اخیر آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت و گو می‌کند.

این سومین مقصد سفر اروپایی نتانیاهو خواهد بود. پیش از این، وی در دیدار با مکرون، رئیس جمهور فرانسه در پاریس و حضور غیردیپلماتیک در جمع وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل و دیدار با خانم موگرینی مسئول سیاست خارجی این اتحادیه شنید که اروپا با تصمیم اخیر آمریکا مخالف است و آن را، خلاف قوانین بین المللی می‌داند.

همزمان با سفر نخست وزیر رژیم کودک‌کش اسرائیل به شهر لاهه مقر دادگاه بین المللی جنایات جنگی؛ شهروندان هلندی و گروه‌های حامی حقوق بشر در این شهر نسبت به حضور وی و تصمیم نابخردانه اخیر دولت آمریکا تظاهرات می‌کنند و از قضات این دادگاه می‌خواهند پرونده این جنایتکار جنگی را به جریان بیندازند.