رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در یک پیام توییتری نویسنده کتابی را که به افشاگری درباره رفتارهای او پرداخته است، فردی دیوانه و روان‌پریش خواند.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از اسپوتنیک دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با نادرست خواندن اطلاعات ارائه شده در کتاب «آتش و خشم»، نویسنده این کتاب تازه منتشر شده را فردی دیوانه خواند.

کتاب «آتش و خشم: درون کاخ سفید ترامپ» نوشته مایکل ولف هفته گذشته منتشر شد. مایکل ولف در این کتاب عملکرد دولت فعلی آمریکا را بر مبنای مصاحبه با مقامات پیشین دولت، از جمله «استیو بنن» مشاور ارشد سابق ترامپ، مورد بررسی و تحلیل قرار داده است. این کتاب ظرف مدت کوتاهی پرفروش ترین کتاب آمریکا شد.

اخبار جعلی زیادی منتشر می شود 

ترامپ با انتشار یک پیام توییتری در خصوص انتشار این کتاب و نویسنده آن نوشت: «اخبار جعلی زیادی منتشر می شود. آنها حتی سعی نمی کنند اخبار نادرست را تصحیح کنند. آنها کتاب جعلی یک نویسنده دیوانه و روان پریش را تبلیغ می کنند که آگاهانه مطالب نادرستی نوشته است. جریان رسانه از اینکه ما پیروز انتخابات شده ایم، دیوانه شده است!»

آتش وخشم 2

پس از توزیع نخستین نسخه های این کتاب در آمریکا، کاخ سفید تمامی ادعاهای مطرح شده در آن را رد کرد. در این کتاب آمده است ترامپ به هیچ وجه انتظار پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری را نداشت و ملانیا همسر او از اینکه بانوی اول آمریکا شد، شوکه شده بود.

تیم حقوقی ترامپ، نویسنده و ناشر کتاب آتش و خشم را به دروغگویی و افترا متهم کرد و خواستار توقف کامل انتشار آن و عذرخواهی رسمی مایکل ولف و همچنین ناشر این کتاب شد.

دولت آمریکا قوانین مرتبط با دروغگویی وتهمت زدن را مورد بررسی قرار می دهد

پیشتر نیز ترامپ با «ساختگی» خواندن این کتاب، دسترسی نویسنده آن به کاخ سفید را رد کرد. وی همچنین اعلام کرد دولت آمریکا قوانین مرتبط با دروغگویی و تهمت زدن به افراد و نهادها در این کشور را مورد بررسی قرار خواهد داد و در صورت نیاز این قوانین را اصلاح و تشدید خواهد کرد.