پزشک کاخ سفید اظهار کرد: ترامپ به طرز عجیبی دارای ژن خوب است و این چیزی است که خدا او را این گونه آفریده است!

به گزارش مرور نیوز، به نقل از رویترز، «رانی جکسون» پزشک مخصوص ترامپ شب گذشته با حضور در نشست خبری کاخ سفید گفت: طبق آخرین آزمایشات پزشکی، هیچ نگرانی درباره سلامت جسمی و روانی ترامپ وجود ندارد و تنها مشکل او کمی اضافه وزن است!

جکسون گفت: اطلاعات کلینیکی ما نشان می‌دهد که رئیس جمهور آمریکا در حال حاضر در سلامتی کامل به سر می‌برد و این وضعیت در تمام دوران ریاست جمهوری وی وجود خواهد داشت.

پیش از این بسیاری از سیاستمداران نسبت به سلامت روانی ترامپ ابراز تردید کرده بودند.

پزشک کاخ سفید همچنین گفت وضعیت فشار خون، نوار قلب و سایر آزمایشات پزشکی ترامپ خوب است و از نظر روانی نیز در وضعیت کاملا خوبی به سر می‌برد.

ترامپ

وی تاکید کرد که ترامپ چه در گذشته و چه در حال، هیچگاه سیگار و الکل مصرف نکرده است.

جکسون در عین حال با اشاره به اضافه وزن ترامپ گفت رئیس‌جمهور تصمیم دارد ظرف یکی دو سال آینده 5 تا 10 کیلوگرم از وزن خود را کم کند. در حال حاضر، تمرکز ما برروی رژیم غذایی و ورزش کردن اوست و توصیه‌هایی را در این خصوص برای او مطرح کرده‌ایم.

پزشک کاخ سفید در بخش دیگری از اظهاراتش یکی از علل سلامت جسمی ترامپ را ژن خوب عنوان کرد! وی در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره علت سلامتی ترامپ به رغم رژیم غذای نامناسب و استفاده از فست‌فود گفت: او بطور باور نکردنی ژن خوبی دارد و این چیزی است که خداوند ایشان را این گونه آفریده است!