پس از آنکه سلامت جسمانی و روانی ترامپ از سوی پزشک کاخ سفید تایید شد، او مدعی شد که وقت زیادی را صرف ورزش می‌کند.

به گزارش مرور نیوز،  به نقل از نشریه هیل، پس از آنکه پزشک کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از سلامت کامل جسمانی و روانی برخوردار است، ترامپ روز گذشته (چهارشنبه) در یک مصاحبه اعلام کرد بیشتر از آنچه مردم فکر می‌کنند، وقت خود را صرف ورزش کردن می‌کند.

او در گفتگو با رویترز اعلام کرد: «من ورزش می‌کنم. یعنی قدم می‌زنم و از اینجور کار‌ها می‌کنم. حتی تا ساختمان کناری هم می‌دوم. من بیشتر از آنچه مردم فکر می‌کنند، وزرش می‌کنم.»

رئیس جمهور آمریکا همچنین اعلام کرد که زمانی که در زمین گلف است هم ورزش می‌کند. این در حالی است که تاکنون چندین بار تصاویری از ترامپ در زمین گلفش منتشر شده است که نشان می‌دهد او برای جابجا شدن از خودرو‌های مخصوص زمین گلف استفاده می‌کند!

به دنبال انتشار کتاب جنجالی «آتش و خشم: درون کاخ سفید ترامپ»، سلامت جسمانی و روانی دونالد ترامپ زیر سوال رفت؛ به گونه‌ای که بسیاری از مردم خواستار انجام آزمایش‌هایی روی او شدند. در نهایت رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته تعدادی آزمایش انجام داد که نتیجه آن روز سه شنبه منتشر شد.

پزشک کاخ سفید با حضور در یک نشست خبری اعلام کرد که هیچ نگرانی درباره سلامت جسمانی و روانی دونالد ترامپ وجود ندارد و تنها مشکل او اضافه وزن است.

او همچنین تاکید کرد که دونالد ترامپ در وضعیت کاملا خوبی به سر می‌برد و چه در گذشته و چه در زمان حال هیچگاه سیگار و الکل مصرف نکرده است. او همچنین تاکید کرد که رئیس جمهور آمریکا از ژن خوب خدادادی برخوردار است!