سفیر عربستان در مصر ضمن انتقاد از اقداماتی که در راستای ترویج بین المللی کردن اماکن مقدس مکه و مدینه رخ می دهد، به تکرار مواضع خصمانه علیه ایران پرداخت.

به گزارش مرورز نیوز به نقل از النشره، سفیر عربستان در مصر به بیان توضیحاتی درباره تلاش های ایران برای بین المللی کردن مکه و مدینه پرداخت.

احمد عبدالعزیز قطان سفیر عربستان در قاهره اعلام کرد: تلاش برای ترویج بین المللی کردن اماکن مقدس مکه مکرمه و مدینه منوره تلاشی پَست و خطرناک است که نشان دهنده دنباله روی برخی کشورها از ایران است.

وی مدعی شد: ایران از ترویج این طرح های خبیث و شکست خورده دست برنداشته است. این رفتارها نشان دهنده سقوط اخلاقی و ورشکستگی کسانی است که در راستای بین المللی کردن مکه و مدینه حرکت می کنند و به مثابه افتادن آنها در آغوش نظام ایران و ترویج افکار شیطانی اش است.

روزی می رسد که دنباله‌روهای ایران پشیمان شوند

سفیر عربستان در قاهره ادعا کرد: روزی فرا خواهد رسید که همه کسانی که پشت سر ایران حرکت می کنند پشیمان شوند و آن زمان پشیمانی سودی ندارد.

وی افزود: همه از تلاش های عربستان در خدمت به میهمانان خانه خدا آگاه هستند! متخصصان، تجربه عربستان در اداره حج تمتع و عمره و پذیرایی از میهمانان خانه خدا را منحصر به فرد می دانند!