فرودگاه بین المللی قاهره اعلام کرد که امروز برای استقبال از محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به حالت آماده باش در آمده است.

به گزارش مرور نیوز به نقل از النشره، فرودگاه بین المللی قاهره امروز برای استقلال از محمد بن سلمان به حالت آماده باش درآمد.

فرودگاه بین المللی قاهره برای استقبال از «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان به حالت آماده باش در آمد.

فرودگاه قاهره اعلام کرد که تدابیر امنیتی در مسیرهای منتهی به سالن اصلی فرودگاه تشدید شده است و ورود خودروها به محوطه منتهی به سالن اصلی فرودگاه قاهره ممنوع شده است.

سفر محمد بن سلمان سه روز طول خواهد کشید

بر اساس این خبر سفر محمد بن سلمان ولیعهد و وزیر دفاع عربستان به مصر قرار است سه روز به طول بینجامد که طی آن شاهزاده سعودی با «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهوری مصر و مسئولان ارشد مصری دیدار خواهد کرد.

پیشتر نیز دادگاه عالی قانون اساسی مصر یک روز مانده به سفر بن سلمان طی حکمی توافق ایجاد شده میان مصر و عربستان برای واگذاری جزایر تیران و صنافیر به عربستان را تأیید کرده بود.

فرودگاه قاهره

این توافق در جریان سفر پیشین سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان به مصر ایجاد شده بود، انتظار می رود در سفر ولیعهد عربستان به مصر نیز توافقات تجاری و همکاری های مشترک میان دو کشور مورد بررسی قرار بگیرد.

در حالی که روابط قاهره با عربستان همواره با فراز و فرودهایی همراه بوده است، مصر در طول چند سال گذشته و بعد از روی کار آمدن عبدالفتاح السیسی به یکی از هم پیمانان اصلی ریاض تبدیل شده است.