رئیس کمیته عالی انقلابی یمن به ولیعهد عربستان نصیحت کرد که هدف قرار دادن آوارگان جنایت بزرگی است که ائتلاف متجاوز از طریق آن می‌خواهد توجهات را از جنایت تجاوز یک سرباز مزدور سودانی به یک دختر یمنی در الخوخه به آن متوجه سازد

به گزارش مرور نیوز به نقل از اسپوتنیک، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در توئیتی اعلام کرد: روزهای آینده به اذن خداوند فراخواهند رسید.

بن سلمان توقف تجاوزات را اعلام کند

وی خطاب به محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان که در جریان سفری در ایالات متحده به سر می‌برد، گفت: ما به محمد بن سلمان نصیحت می‌کنیم که توقف تجاوزات را از واشنگتن یا از آنجایی که الجبیر، سفیر او از آغاز تجاوزات خبر داد، اعلام کند.

محمد بن سلمان

وی در واکنش به حملات ائتلاف متجاوز سعودی که آوارگان را هدف قرار داد، گفت: آیا بیانیه محکومیتی که سازمان ملل منتشر خواهد کرد شامل تشکیل کمیته‌های تحقیقاتی مستقل در خصوص این جنایت می‌شود یا خیر.

وی افزود: هدف قرار دادن آوارگان یک جنایت بزرگی است که ائتلاف متجاوز از طریق آن می‌خواهد توجهات را از جنایت تجاوز یک سرباز مزدور سودانی به یک دختر یمنی در الخوخه به آن متوجه سازد، اما ما به آنها می‌گوییم که محکومیت جنایت تجاوز به این دختر و همچنین محکومیت جنایت کشتار آوارگان در الحدیده و دیگر جنایت‌های صورت گرفته توسط ائتلاف متجاوز ادامه خواهد داشت.