رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه خود با تاکید بر این‌که «لبنان در دوران نخست‌وزیر سعدالحریری پیشرفت داشته است»، گفت: من از برنامه‌های لبنان برای تقویت اقتصاد خود و تعهدش برای اجرای اصلاحات ضروری استقبال و پشتیبانی می‌کنم.

به گزارش مرور نیوز به نقل از خبرگزاری رسمی کویت(کونا)، رییس جمهور آمریکا با شرکت در کنفرانس بین المللی حمایت از لبنان به بیان سخنرانی پرداخت.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پس از برگزاری کنفرانس بین‌المللی حمایت از لبنان در پاریس بیانیه‌ای منتشر و در آن تصریح کرد: من از تمام کسانی که در این کنفرانس شرکت کردند، قدردانی می‌کنم. لبنان کشوری است که  با چالش‌های بی‌شماری شامل ورود بی‌سابقه پناه‌جویان و نفوذ مخرب ایران و حزب‌الله روبرو است.

ترامپ

لبنان کشوری است با دوستان فراوان و پتانسیل‌های بی‌شمار

ترامپ ادامه داد: اما همانطور که موفقیت این کنفرانس نشان می‌دهد، لبنان علاوه بر این کشوری است با دوستان فراوان و پتانسیل‌های بی‌شمار.

وی در ادامه بیانیه خود با تاکید بر این‌که «لبنان در دوران نخست‌وزیر سعدالحریری پیشرفت داشته است»، گفت: من همچنین از برنامه‌های لبنان برای تقویت اقتصاد خود و تعهدش برای اجرای اصلاحات ضروری استقبال و پشتیبانی می‌کنم.