یک مسئول سوری مطلع اعلام کرده که ایدئولوژی عربستان با مکتب گروهک های تروریستی که با عنوان های مختلف مطرح شده اند، همسو است و افزود که عربستان باید حمایت از تروریست ها در سوریه و دیگر نقاط جهان را متوقف کند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سانا، یک مسئول مطلع سوری دست به افشاگری درباره اقدامات عربستان در حمایت از تروریست ها پرداخت.

ایم مقام مسئول مطلع سوری اعلام کرده است که عربستان پشت پرده ادعای حمله شیمیایی ارتش سوریه به شهر دوما است.

این منبع مطلع به خبرگزاری رسمی سوریه گفته: رژیم وهابی عربستان که گروهک تروریستی القاعده را ایجاد کرده می خواهد جان تروریست های گروهک موسوم به «جیش الاسلام» را نیز حفظ کند به همین دلیل ادعای تکراری استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی را مطرح کرده و برای غوطه شرقی اشک تمساح می ریزد.

عربستان باید حمایت از تروریست ها در سوریه را متوقف کند

این منبع سوری در ادامه گفت که ایدئولوژی عربستان با مکتب گروهک های تروریستی که با عنوان های مختلف مطرح شده اند، همسو است و افزود که عربستان باید حمایت از تروریست ها در سوریه و دیگر نقاط جهان را متوقف کند.

عربستان در شکل گیری و حمایت از دیدگاه های تکفیری و تروریستی در افغانستان، سوریه و عراق نقش دارد

وی در ادامه دلیل مصائب و مشکلات مردم منطقه را سیاست های عربستان دانست و گفت: به خوبی می دانیم و جهان هم می داند که عربستان در شکل گیری و حمایت مالی از دیدگاه های تکفیری و تروریستی در افغانستان، سوریه و عراق نقش داشته است.