رئیس جمهوری سوریه امروز (پنج‌شنبه) در دیدار با مشاور رهبری در امور بین‌ الملل گفت: با پیروزی‌هایی که در سوریه صورت می‌گیرد، تلاش‌هایی از سوی برخی از کشورهای غربی برای تغییر روند رخدادها انجام می‌شود و این صداها تنها صلح وامنیت بین‌المللی را تهدید خواهد کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از العهد، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در دیدار با علی اکبر ولایتی، مشاور رهبری در امور بین الملل گفت، با هر پیروزی که سوریه محقق می‌سازد، صداهای کشورهای غربی برای تغییر روند رخدادها بلندتر می‌شود.

بشار اسد تصریح کرد: با پیروزی‌هایی که در سوریه صورت می‌گیرد، تلاش‌هایی از سوی برخی از کشورهای غربی برای تغییر روند رخدادها انجام می‌شود و این صداها و هرگونه تحرک احتمالی تنها به برهم خوردن بیشتر ثبات در منطقه می‌انجامد و صلح وامنیت بین‌المللی را تهدید خواهد کرد.

بشار اسد

پس از آزادسازی غوطه شرقی، این تهدید ها مطرح شد

رئیس جمهوری سوریه خاطرنشان کرد، پس از آزادسازی غوطه شرقی، این تهدیدهای برخی از کشورهای غربی مبنی بر حمله به سوریه که بر اساس دروغ‌های ساخته و پرداخته شده خودشان و دست‌نشانده‌هایشان در بین گروه‌های تروریستی صورت می‌گیرد، مطرح شد، چراکه بار دیگر آنها در مساله‌ای که بر آن در جنگ علیه سوریه حساب باز کرده بودند، شکست خوردند.