حمد بن جاسم آل ثانی در پیام توییتری از سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس درخواست کرد تا اختلافات گذشته را کنار بگذارند و منافع عمومی را در اولویت قرار دهند.

به گزارش مرور نیوز، نخست وزیر قطر در پیامی توییتری از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس درخواست کرد که اختلافات گذشته را کنار بگذارند.

حمد بن جاسم آل ثانی در توییتر خود خطاب به سران کشورهای عربی عضو شورای همکاری خلیج فارس گفت که اجازه ندهید یک اختلاف بی پایه و اساس فعالیت های شورای همکاری خلیج فارس را به این صورت و در این موقعیت سخت به خطر بیندازد و امکان دارد این اختلافات تا مدت زمان زیادی ادامه پیدا کند و تاکید کرد که باید منافع عمومی را اولویت قرار داد.

امیدواریم شخصی پیدا شود تا منافع عمومی را به منافع شخصی ترجیح دهد

وی در ادامه گفت که شورای همکاری خلیج فارس با هدف رسیدگی به منافع مردم منطقه (حاشیه خلیج فارس) تأسیس شده است و امیدوار است که در این دوران سخت فردی پیدا شود که منافع عمومی و جمعی را به منافع شخصی ترجیح دهد.

درخواست نخست وزیر قطر از سران کشور های شورای همکاری خلیج فارس

کشورهای شورای همکاری خلیج فارس به بهانه حمایت قطر از تروریسم، گرایش نسبی این کشور به ایران و همچنین تلاش قطر برای برهم زدن ثبات منطقه تمامی روابط خود را با قطر قطع کرده و این کشور را مورد تحریم قرار دادند.