مدیر پیشین سازمان سیا در مصاحبه‌ای جدید درخصوص کار برای دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا توصیه‌ها و نصیحت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از اسپوتنیک، مایکل هایدن، در ادامه انتقادات خود به دونالد ترامپ در برنامه رادیویی اینترنتی ای در یاهو گفت: خیلی سخت است که می‌بینیم مقامات ارشد برای دفاع از دونالد ترامپ به شدت تلاش می‌کنند.

وی افزود: این مقامات هرچقدر بیشتر در دولت ترامپ فعالیت داشته باشند، بیشتر اعتبار شخصی خودشان را به مخاطره می‌اندازند. کی می‌خواهید دست از دیوار دفاعی بودن بردارید و به یک توانمندساز و مشروع ساز تبدیل شوید.

اگرچه هایدن به همکاران سابق درخصوص فعالیت تحت ریاست جمهوری ترامپ هشدار داد اما گفت: افراد جوانی که می‌خواهند به دولت ترامپ بپیوندند باید حد و مرز اخلاقی خود را در نظر داشته باشند و از کاری که جیمز کومی، مدیر سابق اف‌.‌بی.‌آی برای مقابله با ادعاهای ترامپ انجام داد، درس بگیرند.

مدیر پیشین سازمان سیا افزود: بهتر است شما پیش‌نویس نامه استعفا را در کشوی میز خود داشته باشید.

کتاب جدید هایدن تحت عنوان "حمله به اطلاعات: امنیت ملی آمریکا در عصر دروغ‌ها" در حقیقت متنی انتقادی از ترامپ است. هایدن پیشتر ترامپ را یک "احمق مفید" توصیف کرده بود.

هایدن گفت: در گذشته نیز روسای جمهور دروغ‌هایی را مطرح کرده بودند اما ترامپ از نظر دروغ‌گویی یک چیز دیگر است.

وی افزود: تفاوت اینجا است که به نظر می‌رسد ترامپ شمار زیادی از تصمیماتش را براساس دیدگاهی فراتر از واقعیت عینی اتخاذ می‌کند.