-روزنامه الثوره سوریه نوشت: آمریکا به عنوان حامی اصلی گروه های تروریستی، برای واکنش به پیام نشست سه گانه در مسکو و بویژه اصرار سه طرف بر مبارزه با تروریسم چندان منتظر نماند.

به گزارش مرور نیوز،ناصر منذر در مقاله ای در روزنامه الثوره نوشت : جدیت سوریه، روسیه و ایران نگرانی آمریکا را درباره رسیدن توان محور مقاومت به جایی که دولت امریکا و مزدوران غربی و منطقه ای آن امکان ایستادن در برابر آن را نداشته باشند، برانگیخت.
حمله تروریست های النصره و جیش الفتح به حلب و با سلاح های جدید آمریکایی، حامل این پیام است که حامیان تروریست ها از پشتیبانی گروه های وهابی تکفیری تا زمانی که امکان داشته باشد دست برنخواهند داشت. 
واشنگتن برای افزایش کارایی تروریسم در تلاش های سیاسی و سنگ اندازی در مسیر تلاش های روسی، سوری و ایرانی برای فراهم سازی زمینه ها به منظور یافتن راه حل سیاسی و فراهم کردن زمینه موفقیت این روند، حمایت از تروریست ها را افزایش داده است.
آمریکا برای این هدف، 10 گروه تروریستی دیگر مرتبط به داعش و النصره مانند نورالدین الزنکی، قاتل کودکان و احرارالشام را به فهرست گروه های میانه روی مورد ادعای خود افزود. تا ثابت کند با هر راه حل سیاسی مخالف است و به سرمایه گذاری بر تروریسم ادامه می دهد.
پشتیبانی آشکار از مشتقات جبهه النصره نشانه تلاش آمریکا برای قراردادن این گروه ها به عنوان ستون فقرات مخالفان میانه رو مورد نظر این کشور است.
اردوغان، خونریز عثمانی و مدیر اتاق عملیات گروه های تروریستی 'میانه رو' آمریکا با مهارت کامل دستورات واشنگتن را اجرا می کند و تلاش می کند از طریق پشتیبانی مستقیم و به امید جایزه ای در آینده، تروریست ها را برای اشغال بخش های بیشتری از حلب یاری کند.
براین اساس، وزارت آموزش ترکیه نقشه ای را میان دانش آموزان مدارس ابتدایی استانبول توزیع کرده است که بخش هایی از سوریه و عراق را به ترکیه پیوند زده است و این اقدام نخستین گام در پاسخ به نشست سه گانه در مسکو و به این معناست که گروه دشمنان تا پای جان و به طمع و امید تحقق اوهام و خیالات استعماری از تروریست ها حمایت می کنند.
دلیل اصلی افزایش شدت تروریسم و تلاش های خصمانه آمریکایی – غربی در سازمان های بین المللی و افزایش تبلیغات رسانه ای دروغین، پایداری و مقاومت سوریه و نزدیکی لحظه پیروزی است.
این پیروزی، منطقه را براساس مصالح محور مقومت بازطراحی می کند و تروریست ها و حامیان آن ها فقط به کمی زمان نیاز دارند تا خود را با این وضعیت وفق دهند.