سرویس اطلاعاتی ترکیه به همراه سرویس های اطلاعاتی کشورهای بالکان در حال بررسی گزارش هایی هستند که در خصوص برنامه های سو قصد به جان «رجب طیب اردوغان» منتشر شده است.

به گزارش مرور نیوز به نقل از تی آر تی، سرویس های اطلاعاتی ترکیه و بالکان از رسیدن گزارش های مبنی بر سو قصد به جان اردوغان خبر دادند.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه قرار است امروز یکشنبه در یک تجمع انتخاباتی در کشور بوسنی شرکت کند در همین رابطه سرویس اطلاعاتی کشور مقدونیه از دریافت گزارش هایی در خصوص وجود برنامه هایی برای حمله به اردوغان در زمان حضور وی در بوسنی خبر داده و همین امر موجب همکاری سرویس های اطلاعاتی برای بررسی این گزارش ها شده است.

اردوغان

اردوغان کسی نیست که از این تهدیدها بترسد

در همین رابطه «بکر بوزداغ» معاون نخست وزیر ترکیه با انتشار پیامی در توئیتر ضمن تائید این مطلب نوشت: می دانیم که حلقه هایی وجود دارند که از وجود رهبری قوی در ترکیه نگران بوده و از همین رو بدنبال قتل وی هستند. همیشه گزارش هایی درباره احتمال ترور رئیس جمهور وجود دارد. رئیس جمهور ما رجب طیب اردوغان کسی نیست که از این تهدیدها بترسد و سیاست های خود را تغییر بدهد. افرادی که هنوز این مطلب را متوجه نشده اند احمق هستند.