فساد مالی دولت نتانیاهو مردم معترض را به خیابان ها کشاند.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از العالم، شهروندان تل آویو در اعتراض به فساد مالی دولت وسیاست های غلط اقتصادی نتانیاهو به خیابان ها ریختند.

به نوشته وبگاه «یدیعوت آحارونوت» این تظاهرات در آستانه دور جدید بازجویی پلیس این رژیم از نتانیاهو در جریان پرونده‌های مختلف فساد، برگزار می‌شود.

تظاهرات کنندگان با حمل پلاکاردهایی با نوشته «جُرم‌وزیر» (Crime Minister به جای کلمه نخست‌وزیر Prime Minister) خواستار استعفای نتانیاهو از این سمت و تمام اعضای فاسد کابینه او شدند.

رئیس پلیس سابق تل‌آویو نیز ابراز امیدواری کرد نتانیاهو هرچه زودتر در جریان تحقیقات درباره پرونده‌های فساد مالی، گناهکار شناخته شده و بازداشت شود.

حزب «لیکود» (حزب نتانیاهو و حاکم بر کابینه رژیم صهیونیستی) مانند هفته‌های گذشته با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این تظاهرات، مدعی شد جریان چپگرای سیاسی در اسرائیل، مشغول تفرقه‌افکنی و دو نیم کردن صهیونیست‌ها است.

این در حالی است که پلیس رژیم صهیونیستی در تاریخ ۶ خرداد اعلام کرده بود که قصد دارد برای دهمین بار نتانیاهو و همسرش سارا را بازجویی کند. این بازجویی قرار است درباره پرونده موسوم به «پرونده ۴۰۰۰» انجام شود.