بازیکن سابق بسکتبال آمریکا در توئیت خود نوشت: من به سنگاپور می‌روم تا به حمایت از دوستانم دونالد ترامپ و کیم جونگ اون بپردازم.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دنیس رادمن، بازیکن سابق بسکتبال آمریکا رادمن  در پیام خود تصویری مونتاژ شده از خودش در میان رهبران آمریکا و کره شمالی قرار داده است. همچنین پرچم‌های دو کشور در پس‌زمینه تصویر دیده می‌شود و واژه "متحد" با قلم بزرگ در ذیل عکس آمده است.

این بازیکن پس از آن در توئیتش اعلام کرد که به سنگاپور می‌رود که کاخ سفید هرگونه ایفای نقش از سوی وی را در مذاکرات میان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی در سنگاپور و در 12 ژوئن سال جاری میلادی رد کرد.

وی که از زمان روی کار آمدن کیم جونگ اون تا به اکنون پنج بار به پیونگ یانگ سفر کرده، خودش را دوست دیرینه رهبر کره شمالی می‌داند.

دنیس رادمن در توئیت خود نوشت: من به سنگاپور می‌روم تا به حمایت از دوستانم دونالد ترامپ و کیم جونگ اون بپردازم.

وی در زیر تصویر همچنین نوشته است: برای همه آمریکایی‌ها و تمام مردم جهان، من رئیس جمهوری آمریکا را ارج می‌نهم چون او بهترین مذاکره کننده است و من در نشست تاریخی در سنگاپور حضور می‌یابم.

کاخ سفید اخیرا هرگونه پیشنهاد درباره حضور این بازیکن سابق را در نشست سنگاپور رد کرده است.

سخنگوی کاخ سفید روز پنجشنبه به فاکس نیوز گفت: رادمن در زمین بازی خوب است اما مذاکرات را باید به اهلش سپرد و ترامپ در این باره بهترین است.

ترامپ در جریان دیدارش با شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن تایید کرده بود که رادمن در نشست حضور ندارد و گفته بود: او را دوست دارم و او پسر خوبی است اما دعوت نشده است.

همزمان با اعلام نخست برگزاری نشست در ماه مه رادمن در توئیت خود نوشت که به هر دو مرد احترام می‌گذارد.

وی در سفر ژوئن 2017 خود به کره شمالی نسخه‌ای از کتاب پر فروش ترامپ با عنوان "هنر معامله" را به کیم جونگ اون داد.