نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: رهبران اروپایی با هدفی که مشتمل بر تدوین یک توافقنامه گسترده بین‌المللی درباره ضرورت خروج ایران از تمامی سوریه است را مطرح کردم و این هدف محقق شد.

به گزارش مرور نیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در جلسه کابینه گفت، نیروهای ایرانی باید از خاک سوریه خارج شود اما این یک فرآیند طولانی است.

نتانیاهو در ادامه مدعی شد که «ما این را به صراحت اعلام کرده‌ایم که علیه تلاش‌ها برای حضور ضد ما و همچنین حمله علیه ما، دست به اقدام مستحکمی خواهیم زد.»

طبق گزارش یدیعوت‌ آحارانوت، وی در خصوص نتایج سفر به اروپا و رایزنی ضد ایران گفت:‌ من با اروپایی‌ها دیدار کردم و با سه رهبر مهم آنجا صحبت کردم. من روی تجاوزات ایران در منطقه ما، درباره آخرین تحولات در منطقه ما بیش و پیش از همه  درباره تلاش‌های ایران برای حضور نظامی در سوریه صحبت کردم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: «رهبران اروپایی با هدف اصلی که مطرح کردم موافقت کردند، هدفی که مشتمل بر تدوین یک توافقنامه گسترده بین‌المللی درباره ضرورت خروج ایران از تمامی سوریه است. این هدف سفر بود و تا حد زیادی محقق شد.»