رئیس جمهور فعلی ترکیه پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ترکیه در جمع هوادارانش گفت: از فردا به بعد، ما برای تحقق وعده هایی که به ملت خود داده ایم، کار خواهیم کرد.

به گزارش مرور نیوز، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور کنونی ترکیه بلافاصه پس از پیروزی در انتخابات ترکیه در بالکن دفتر مرکزی حزب عدالت و توسعه در آنکارا در جمع هوادارانش حضور یافته و سخنرانی کرد.

از بالکن دفتر مرکزی حزب عدالت و توسعه در آنکارا خطاب به هواداران خود گفت: ترکیه به «آزاد سازی سرزمین سوریه» از دست تروریست ها ادامه خواهد داد تا پناهندگان بتوانند بدون خطر به سوریه بازگردند و آنکارا قاطعانه تر علیه سازمانهای تروریستی عمل خواهد کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنرانی خود گفت: «اکنون زمان آن رسیده است که بر آینده ترکیه تمرکز کنیم و تمام تنشهای بوجود آمده در دوران انتخابات را پشت سر بگذاریم».

وی با قدردانی از مردم ترکیه به خاطر مشارکت گسترده در انتخابات گفت: «از فردا به بعد، ما برای تحقق وعده هایی که به ملت خود داده ایم، کار خواهیم کرد. ترکیه وقتی برای از دست دادن ندارد».

گفتنی است که نتایج غیررسمی انتخابات (با شمارش حدود ۹۸ درصد آراء) ترکیه نشان می دهد که رجب طیب اردوغان با کسب ۵۲.۵ درصد آراء و برتری بر قدرتمندترین رقیب خود- «محرم اینجه» با حدود ۳۱ درصد آراء- در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه به پیروزی رسید.