عضئو دفتر سیاسی انصارالله یمن با اشاره به نشست ائتلاف ضد یمنی جده گفت: از اهداف نشست وزیران اطلاع رسانی ائتلاف ضد یمن، جنگ رسانه ای آتی ضد ملت یمن همزمان با یورش نظامی آنهاست.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از المسیره، ضیف الشامی عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن با اشاره به نشست اخیر وزیران اطلاع رسانی ائتلاف ضد یمن در جده گفت: نشست وزیران اطلاع رسانی کشورهای ضد یمن در راستای هجمه رسانه ای است که همزمان با نبرد ساحل غربی و تلفات و خسارات آنها در همه زمینه ها و تبعات رسانه ای آن بر نیروهای این ائتلاف، رخ می دهد.

وی افزود: این نشست در واقع تلاشی برای بالا بردن روحیه نیروهای ائتلاف ضد یمن و روحیه کسانی که گول رسانه های آنها را خوردند. این نشست تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر رسوایی ها ائتلاف سعودی است.

الشامی تاکید کرد: همچنین از اهداف نشست وزیران اطلاع رسانی ائتلاف ضد یمن، جنگ رسانه ای آتی ضد ملت یمن همزمان با یورش نظامی آنهاست.

شایان ذکر است که روز گذشته محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله، نشست وزیران اطلاع رسانی ائتلاف عربی به رهبری سعودی که  در عربستان برگزار شد را رسوایی آشکار اعلام کرد.

عبدالسلام در توییتی بیان کرد: نشست جده عربستان رسوایی آشکار وزیران اطلاع رسانی است که توییت آنها را دچار وحشت می کند و تلاش های میدانی که رسانه های جنگ ما پخش می کنند، تلاش های آنها را محو می کند. به دنبال شکست در ساحل غربی یمن حالت نا امیدی بر وزیران اطلاع رسانی ائتلاف سعودی حاکم شده است و بیانیه صادره مسخره و خنده آور است.

وی محدودیت ها علیه رسانه های یمنی و غیریمنی ضد ائتلاف را اقداماتی ظالمانه توصیف و اعلام کرد: دشمن برای فیلتر یکی از شبکه های تلویزیونی ما به مدت ۳۰ روز مبلغ ۳۰ میلیون دلار رشوه به شرکت خارجی داده است.

عبدالسلام به حمله به مراکز رادیو و تلویزیونی و خبرنگاران و تلاش آن برای خاموش کردن ندای حق اشاره و بیان کرد: آنچه رسانه های ائتلاف در وارونه جلوه دادن حقایق درباره موضوع فلسطین انجام می دهند و اینکه تلاش دارند که معامله قرن را به نفع عرب نشان دهند جز خیانت و همسویی با اسرائیل نیست.