سرویس بین الملل- رسانه های آمریکا که در ظاهر به جریان آزاد اطلاعات ادامه می دهند و در حالی که اهداف سیاستگذاران را محقق می کنند در یک رسوایی رسانه ای خبرنگار خود را اخراج کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «دانا برازیل» خبرنگار شبکه خبری سی ان ان پیش از شروع مناظرات، سوالی که قرار بود از کلینتون پرسیده شود را به وی اطلاع داده بود

بنابر این گزارش، شبکه «سی ان ان» قرارداد همکاری با یکی از خبرنگارانش را به دلیل لو دادن یکی سوالات به هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری امریکا اخراج کرد.
این شخص پیش از برگزاری مناظره، یکی از سوالات را به هیلاری اطلاع داده بود.
دانا برازیل مفسر و تحلیل گر کانال «سی ان ان» بود که از ماه ژوئن گذشته به امید دستیابی به صندلی سرپرستی کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا از شغل خود استعفا داده بود.
پیشتر نیز پایگاه افشاگری ویکی لیکس در اخبار خود گفته بود که دانا برازیل در ماه مارس سال جاری نامه ای به دستیار کلینتون ارسال کرده و در نامه به اطلاع هیلاری رسانده بود که در روز مناظره سوالی درباره مبارزه با آلودگی محیط زیست از او پرسیده می شود که البته این سوال در مناظره از هیلاری پرسیده شد.
قرارداد همکاری با برازیل روز 14 اکتبر به طور کامل فسخ شد و امکان بازگشت وی به کانال سی ان ان دیگر وجود ندارد. برازیل تمامی اتهامات ذکر شده را تکذیب می کند.