سرویس بین الملل - سران رژیم اشغالگر قدس از زمان تشکیل این رژیم در منطقه با نیرنگ انگلیس و آمریکا و البته غفلت مسلمانان، تاکنون همواره در نگاه حتی صهیونیست ها و یهودیان نیز غیر قابل تحمل بوده و هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل مرور نیوز، رویکردهای سران رژیم صهیونیستی مبنی بر تجاوز به غزه، لبنان و سوریه از یک طرف و تشدید انتفاضه سوم مردم فلسطین که بیم و هراس را در دل صهیونیست ها افزایش داده است موجب شده تا شمار زیادی از اسرائیلی ها به خارج مهاجرت کنند.
مرکز اطلاع رسانی فلسطین در این باره گزارش داد که بر اساس تازه ترین نظرسنجی، بیش از 23 درصد اسرائیلی ها در اندیشه فرار از سرزمین های اشغالی 1948 هستند.
این نظرسنجی را سایت عبری زبان واللا انجام داد که 646 تن از صهیونیست ها در آن شرکت کردند و 25 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که طی 5 سال آینده به خاطر پاره ای مسائل از جمله نبود امنیت و آرامش در این منطقه از آنجا پا به فرار خواهند گذاشت.
از سوی دیگر پایگاه خبری ندا پیشتر به نقل از المصدر اعلام کرده بود که بر اساس  داده های اداره مرکزی آمار، اسرائیلی ها از ماه ژانویه تا ژوئیه در سال 2016، سفرهای خارجی بسیار زیادی داشته و حتی رکوردی در این رابطه ثبت کرده اند به طوری که 3 ملیون و 263 هزار و هشتصد نفر، اسرائیل را از زمین و دریا و آسمان، ترک کرده اند. این میزان نسبت به مدت مشابه در سال 2015، 14 درصد افزایش داشته است.
از ابتدای سال جاری تاکنون 3 میلیون و 350 هزار و 400 نفر از طریق فرودگاه بن گوریون به خارج سفر کرده اند. پیش بینی می شود که با این روند، 6 میلیون و 650 اسرائیلی در سال 2016 اسرائیل  را ترک کنند. این به معنای سفر 78 درصد از جمعیت 8 ملیون و نیمی اسرائیل است. 

از تعداد سفرهای صورت گرفته، 234 هزار و 600 اسرائیل از طریق گذرگاه های زمینی به کشورهای دوست من جمله عربستان سعودی و کشورهای حاشیه خلیج [فارس] از طریق اردن سفر کرده اند که این میزان نسبت به سال گذشته 3 درصد رشد داشته است. 99 هزار و 200 اسرائیلی هم طی این مدت به سینا سفر کرده اند که این افزایش نیز 44.9 درصد یوده است.  گفتنی است تنها در ماه  ژوئن، 831 هزار اسرائیلی به خارج از کشور سفر کرده اند که 795 هزار نفر آنان یک بار و 36 هزار نفر نیز بیش از دو بار مسافر خارج بوده اند.
برخی گزارش های منتشر شده از سوی مرکز آمار رژیم صهیونیستی نشان می دهد که برای اولین بار در طول بیست و سه سال اخیر میزان مهاجرت به اسراییل « منفی بوده است. به عبارت دیگر تعداد یهودیان وارد شده به اسراییل از تعداد یهودیان فراری از اسرائیل، پنج هزار نفر کمتر بوده است.

بیشتر یهودیانی که فریب خورده و به اسرائیل مهاجرت کردند و طبق قانون گذرنامه اسرائیلی گرفته اند پس از این همه سال به شدت خواستار بازگشت به کشورشان هستند و متوجه شدند که سرزمین های اشغالی «سرزمین ادعایی شیر و عسل» نیست، بلکه سرزمین ملت فلسطین است که به زور اسلحه و گلوله اشغال شده است.