فلسطینی‌های نوار غزه دیشب پیروزی‌ مقاومت بر دشمن اسرائیلی در دو روز درگیری را جشن گرفتند.

به گزارش مرور نیوز، مردم شب گذشته در نوار غزه راهپیمایی‌هایی را به پا کرده و پیروزی مقاومت بر دشمن صهیونیستی در دو روز جنگ را جشن گرفتند.

فلسطینی‌ها با تجمع در برابر ساختمان شبکه ماهواره‌ای الاقصی که در حمله اسرائیل کاملا تخریب شد، بر مقاومت خود در برابر دشمن و حمایت‌شان از محور مقاومت تاکید و اعلام کردند به مقابله با دشمن اسرائیلی ادامه می‌دهند.

در مقابل صدها شهرک‌نشین در جنوب اراضی اشغالی فلسطین با محکوم کردن ناتوانی دولت اسرائیل در دفع حملات مقاومت، با آتش‌بس تحت نظارت مصر مخالفت کردند.

آتش بس دیروز در غزه برقرار شد. اتاق مشترک مقاومت فلسطین عصر دیروز اعلام کرد: با تلاش‌های ارزشمند مصر آتش‌بس میان مقاومت و دشمن اسرائیلی برقرار شد. مقاومت تا زمانی که دشمن به این آتش‌بس پایبند باشد، به این توافق متعهد خواهد ماند.

ابومجاهد سخنگوی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین با اشاره به تلاش‌های گسترده مصر برای برقراری آتش‌بس اظهار داشت: ما تا زمانی که دشمن متعهد باشد پایبند آتش‌بس هستیم.

ابومجاهد با تبریک پیروزی مقاومت به مردم فلسطین از حمایت‌های همپیمانان محور مقاومت و تمامی حامیان آن تقدیر و تشکر کرد.

عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس نیز با اشاره به این‌که اتاق مشترک مقاومت، میدان نبرد را مدیریت کرده و با اعتماد به نفس بالا حملات دشمن را دفع و درس خوبی به آنها داد، تاکید کرد: پاسخ قدرتمند و یکپارچه مقاومت اشغالگران را شوکه کرد. زمانی که اشغالگران از میزان جدیت مقاومت با خبر شدند، نهادهای نظامی و سیاسی خود را مجبور به پذیرش آتش‌بس کرد.

در مقابل شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: گزارش‌های منتشر شده از حمایت من از آتش‌بس کذب هستند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احارونوت به نقل از یووال اشتاینز وزیر انرژی این رژیم و عضو کابینه نوشت: هیچ راه‌حل جادویی برای غزه وجود ندارد و مقابله با ایران و حزب‌ الله مهم‌تر هستند.