رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: خون شهدای قهرمان فلسطینی دامن صهیونیست‌ها را خواهد گرفت و نوری خواهد بود که ما را به سمت قدس و مسجد الاقصی هدایت خواهد کرد.

به گزارش مرور نیوز، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در جریان حضورش در مجلس ختم شهید اشرف نعالوت و صالح برغوثی در غزه تصریح کرد که «ملت ما به شهدای خود وفادار است و خون‌هایی که امروز روی زمین ریخته شد، جز باعث افزایش پافشاری ما بر اخراج اشغالگران از سرزمین فلسطین نخواهد شد و ملت ما قدرت مقابله با رژیم صهیونیستی را دارد و در قبال جنایت های این رژیم تسلیم نخواهد شد.

وی افزود: خون شهدای قهرمان فلسطینی دامن صهیونیست‌ها را خواهد گرفت و نوری خواهد بود که ما را به سمت قدس و مسجد الاقصی هدایت خواهد کرد.

هنیه تاکید کرد که «کرانه باختری و باریکه غزه همدیگر را در آغوش می‌گیرند و تاکید می‌کنند که خون و سرنوشت ما مشترک است و ملت فلسطین اهدافش در زمینه آزاد سازی سرزمین فلسطین و اخراج اشغالگران صهیونیست را محقق خواهد ساخت.

وی همچنین به ساکنان کرانه باختری و خانواده‌های شهید برغوثی و نعالوت و نیز روح شهید مجد مطیر مجری عملیات قهرمانانه قدس درود فرستاد.

ارتش صهیونیستی امروز پنجشنبه رسما از هلاکت 2 نظامی خود در جریان عملیات تیراندازی صبح امروز در نزدیکی تقاطع شهرک "گفعات آساف" در شرق البیره (واقع در شمال قدس اشغالی) خبر داد.

سخنگوی ارتش صهیونیستی با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که دو نظامی صهیونیست در جریان تیراندازی در نزدیکی تقاطع گفعات اساف کشته شده و یک نظامی دیگر هم به شدت زخمی شده است. وی افزود مجری عملیات توانسته است به سلامت از محل حادثه فرار کند.