ترامپ در توئیتر خود نوشت، موفقیت او در ریاست جمهوری تنها دلیلی است که دموکرات‌ها می‌خواهند از دست او خلاص شوند.

به گزارش مرور نیوز، دونالد ترامپ در تویئتی نوشت: آنها تنها می‌خواهند من را استیضاح کنند چون می‌دانند نمی‌توانند در انتخابات 2020 پیروز شوند؛ به خاطر موفقیت بیش از حد من

چطور شما رئیس جمهوری را که شاید در بزرگترین انتخابات تمام دوران‌ها پیروز شده، هیچ کار اشتباهی انجام نداده، موفق‌ترین عملکرد را در دوساله نخست ریاست جمهوری نسبت به هر رئیس جمهوری داشته و محبوب‌ترین جمهوری خواه در تاریخ این حزب با 93 درصد است، استیضاح می‌کنید؟

دونالد ترامپ با یک پرونده تحقیقات در واشنگتن روبه رو است که طی آن رابرت مولر بازرس ویژه این پرونده مسئله امکان تبانی کمپین ریاست جمهوری ترامپ با روسیه را پیگیری می‌کند و یک مورد دیگر نیز مربوط به اتهام مانع تراشی ترامپ برای اجرای عدالت است.

این توئیت اخیر دونالد ترامپ یک روز بعد از آن منتشر می‌شود که دموکرات‌ها کنترل مجلس نمایندگان آمریکا را به دست گرفتند. با وجود آن که اکثرا دموکرات‌های کنگره از جمله رئیس مجلس نمایندگان یعنی نانسی پلوسی می‌گویند، منتظر مشخص شدن وضعیت پرونده‌ها قبل از دست زدن به هرگونه اقدامی علیه ترامپ هستند عده‌ای از آنها طاقتشان کمتر بوده است.

این در حالی است که سارا هاکبی سندرز دبیر مطبوعاتی کاخ سفید اظهار کرد: تنها دلیلی که دموکرات‌ها می‌خواهند به تعقیب ترامپ بپردازند این است که می‌دانند نمی‌توانند او را شکست بدهند.

سندرز نیز گفت: شما قرار نیست وقتی این رئیس جمهور دو سال موفقی را که هیچ رئیس جمهوری در تاریخ مدرن نداشته، به جا گذاشته، استیضاح کنید.

سندرز خاطر نشان کرد: تنها دلیلی که دموکراتها در تعقیب این رئیس جمهور هستند این است که آنها می‌دانند نمی‌توانند او را شکست بدهند. آنها نمی‌توانند هم در مناظره سیاسی و هم در انتخابات 2020 او را شکست بدهند.

سندرز تاکید کرد: آنها می خواهند مرزهای ما بسته و محفاظت شده باشد و این مردم می‌خواهند که این افراد نماینده بیایند به رئیس جمهور کمک کنند نه این که با او وارد درگیری بشوند این چیزی نیست که آمریکایی‌ها به دنبالش باشند.