محمد بن زاید آل نهیان، با عمران خان، در اسلام آباد دیدار کرد .

به گزارش مرور نیوز، محمد بن زاید و عمران خان درخصوص تقویت روابط دوجانبه که در خدمت منافع مشترک میان دو کشور باشد، به تبادل‌نظر پرداختند. دو طرف در جریان این دیدار بر تمایلشان به تقویت و گسترش روابط دوجانبه در تمامی زمینه‌ها و همکاری و هماهنگی گسترده در زمینه‌های مختلف تاکید کردند.

آل نهیان در جریان این دیدار  نسبت به پیشرفت در روند روابط امارات و پاکستان در تمامی زمینه‌ها ابراز امیدواری کرد و گفت: در حال حاضر روابط اقتصادی و تجاری میان دو کشور در سطح عالی قرار داد.

دولت امارات اهتمام ویژه‌ای به حمایت از تلاش‌ها برای برقراری امنیت، صلح و رشد و پیشرفت در زمینه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی از طریق طرح‌های سازنده آن با هدف برقراری ثبات و شکوفایی برای تمامی ملت‌های جهان دارد.

نخست وزیر پاکستان نیز بر اهمیت این ابتکار عمل‌هایی که باعث تقویت روابط دوجانبه می‌شود، تاکید کرد و ابتکارعمل‌ها و پروژه‌های زیرساختی و خدماتی که دولت امارات آن را به منظور بهبود خدمات در مناطق مختلف پاکستان اجرا می‌کند را ستود.

نخست وزیر پاکستان و ولیعهد امارات در این نشست به بررسی جنبه‌های مختلف روابط سیاسی، اقتصادی، سرمایه‌گذاری و رشد و توسعه در زمینه‌های مختلف و هماهنگی بیشتر درخصوص ایجاد فرصت‌های همکاری جدید که خواسته‌های دو کشور را فراهم کند، پرداختند.