اردوی آماده سازی تیم امید این بار در حالی پایان یافت که همه بازیکنان دعوت شده به اردو در تمرین حاضر نبودند تا جایی که کرانچار مجبور شد برنامه بازی دوستانه این اردو را لغو کند.

به گزارش مرور نیوز، اردوی تیم ملی امید از 19 تا 23 بهمن در کمپ تیم های ملی برگزار شد و بازیکنان یکی دو جلسه در ساختمان پک هم تمرین کردند. اردوی بعدی تیم امید قرار است از 13 اسفند آغاز شود و تا پایان بازی های دور نخست مقدماتی المپیک 2020 توکیو در تهران ادامه داشته باشد. ایران طبق برنامه در روزهای دوم، چهارم و ششم فروردین به میدان خواهد آمد و حریفان ایران هم سه تیم عراق، یمن و ترکمنستان هستند.

فدراسیون فوتبال در تلاش است در فرصت باقی مانده تا شروع بازی های یکی دو بازی دوستانه برای تیم امید تدارک ببیند. هر چند اکنون بیشتر دغدغه ها حضور بازیکنان باشگاهی در اردوی امید است. به این خاطر که در اسفند ماه لیگ به صورت فشرده برگزار می شود و برخی از باشگاه ها مخالف حضور بازیکنان خود در اردوی تیم امید هستند و البته می گویند بازیکن با پشت سر گذاشتن بازی های باشگاهی آماده تر در اختیار تیم امید قرار می گیرد به خصوص که در اردوی امید فقط بحث تمرین در میان است.