رییس جمهوری آمریکا در توییتی گزارش رابرت مولر را با لفظ گزارش مولر دیوانه که توسط نفرت‌پراکنان نوشته شده و مملو از اظهارات ساختگی و کاملا نادرست است توصیف کرد.

به گزارش مرور نیوز، دونالد ترامپ گفت‌: برخی از اظهارات در این گزارش کاملا یاوه گویی است و تنها مطرح شده‌اند تا باعث شوند طرف مقابل خوب به نظر برسد یا من بد به نظر برسم.

رییس جمهوری آمریکا پیش از این نیز با انتشار یک عکس از خود در واکنش به انتشار این گزارش روی آن نوشته بود "بازی تمام شد".

در ‌عین ‌حال ترامپ در توییت دیگری نیز تهدید به انتقام جویی کرد و نوشت : زمان آن فرا رسیده است که مبارزه را آغاز کنیم و عدالت را برای یکسری افراد بسیار بیمار و خطرناک که جرایمی بسیار جدی حتی شاید جاسوسی یا خیانت مرتکب شده‌اند، اجرا کنیم. این اتفاق نباید دوباره تکرار شود.

ترامپ همچنین باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا را مقصر مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ دانست و نوشت: دولت سابق اقدامات کافی برای ممانعت از این مداخله انجام نداده است. هر آنچه که روسها در انتخابات ۲۰۱۶ انجام دادند در زمان ریاست جمهوری اوباما اتفاق افتاد. او در این باره خبر داشته و کاری انجام نداده است. اما مهم این است که این اقدامات در نتیجه انتخابات تاثیری نداشت.

در ‌عین ‌حال ترامپ بعد از این واکنش‌ها به سراغ بازی گلف با عده ای از دوستانش و یک مفسر محافظه کار به نام "راش لیمبو" در محل باشگاه گلفش در اقامت خصوصی مارالاگو رفت.

ترامپ در واکنش هایی که از محل همین اقامتگاه خصوصی‌اش در توییتر منتشر کرد، در ‌عین ‌حال نوشت: یادداشت‌هایی که عده‌ای گفته‌اند بعد از دیدارهایی با من برداشته‌اند، تا قبل از این موجودیت نداشتند و برای تحقیقات مولر خلق شده‌اند.

رییس جمهوری آمریکا همچنین اضافه کرد که هرگز با ایراد شهادت موافقت نکرده است، چون لزومی برای پاسخگویی به آن چه آن را "یاوه گویی کامل" می دانسته نمی‌دیده است.