ارتش سوریه عملیاتی را علیه محورهای تحرکات تروریست‌های جبهه النصره در خان شیخون در حومه جنوبی ادلب انجام دادند.

به گزارش مرور نیوز، ارتش سوریه، خان شیخون، معرة النعمان، عابدین، الهبیط، الحویز، کبینة، الرفة، الفقیع، حیش، ام الصیر، صهیان، جسر الشغور و ابو حبة در حومه ادلب را هدف قرار داد.

منابع مذکور همچنین اعلام کردند که ارتش سوریه هر یک از شهرک‌های قلیدین، میدان غزال، الزکاة، کفرزیتا، الطامنة در حماة را نیز هدف قرار داد.

ارتش سوریه پس از درگیری‌های شدید با تروریست‌های جبهه النصره و هم‌پیمانانش بر شهرک‌های "الحمرا" و "المطار الشراعی" در منطقه "سهل الغاب" در حومه حماة تسلط یافتند.

از سوی دیگر، ارتش سوریه ده‌ها تن از عناصر گروه‌های تروریستی در حومه شمالی حماة را به هلاکت رساندند.

یگان‌های ارتش سوریه عصر دوشنبه حملات نیروهای مسلح گردان‌های العزة و جبهه النصره برای نفوذ به سمت مناطق امن و مراکز نظامی در محورهای " الحمامیات – الجبین" در حومه غربی "محرده" در استان حماة را ناکام گذاشتند و در جریان آن ۹ خودروی جنگی متعلق به تروریست‌ها تخریب و تعداد زیادی از آن‌ها کشته و زخمی شدند.

یگان‌های ارتش سوریه همچنین مقادیری سلاح‌های مختلف را در محور "الحمامیات" در حومه شمال غربی "محردة" و همچنین تعدادی تانک، خودروی نظامی و مین‌روب را کشف و شناسایی کردند و برخی از آنها در حملات ارتش منهدم شدند.

از سوی دیگر، نیمه شب سه‌شنبه ارتش سوریه خطوط مقدماتی جبهه النصره در شهرک "الحویز" در حومه شمال غربی حماة را هدف قرار دادند.