گروه های تروریستی جبهه النصره به همراه عناصر ارتش ملی وابسته به ترکیه به مواضع ارتش سوریه حمله کردند که نیروهای سوری این حملات را دفع کردند.

به گزارش مرور نیوز، گروههای تروریستی حاضر در محور شمال غربی استان حماه بار دیگر به مواضع ارتش سوریه حمله کردند. این حمله توسط عناصر گروه های تروریستی جبهه النصره، جیش العزه و الحزب الترکستانی در محور شهرک کفرنبوده صورت گرفت.

ارتش سوریه توانسته است این حمله را دفع کرده و شمار زیادی از عناصر تروریستی را از پای درآورد.

یک منبع بلندپایه نظامی سوری در توضیح جزئیات این حمله گفت: با آغاز حمله، نیروهای ارتش سوریه توانستند نفربرزرهی بمب‌گذاری شده را در اطراف کفرنبوده منهدم کنند. پس از این انفجار، حمله شدیدی از سوی صدها عنصر مسلح در محور الهبیط-کفرنبوده آغاز شد.

این منبع سوری تأکید کرد که حملات مذکور بیش از چهار ساعت طول کشید و ارتش سوریه توانست پس از دفع این حمله، به مواضعی حمله کند که تروریستها توانسته بودند پیشروی کنند.

همزمان با عملیات زمینی ارتش، جنگنده‌های سوری و روس نیز مسیرهای امدادرسانی تروریستها را در خان شیخون ، القصابیة، عابدین و الهبیط بمباران کردند.

به گفته منبع سوری، نیروهای ارتش سوریه توانستند بار دیگر کنترل وضعیت میدانی را به دست گرفته و آن را به وضعیت پیش از حمله بازگردانند.

تروریستها همزمان با حمله به کفرنبوده، به مواضع ارتش سوریه در ارتفاعات «هواش» و مناطق «الحمیرات و الحویز» حمله کردند که ارتش، این حملات را نیز دفع کرد.

این منبع نظامی در پایان اظهارات خود تصریح کرد که در جریان دفع حملات مذکور بیش از 80 تروریست کشته و بیش از دهها نفر از آنان نیز زخمی شدند.