در ساعت 4 و ۱۰ دقیقه رژیم صهیونیستی چندین حمله موشکی به سمت حومه شرقی قنیطره داشت که منجر به کشته شدن سه سرباز و زخمی شدن هفت تن دیگر شد.

به گزارش مرور نیوز، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اظهار کرد،‌ ارتش این رژیم در واکنش به شلیک دو راکت از جبل الشیخ در شمال جولان که شب گذشته انجام شد، اهدافی نظامی در سوریه را هدف قرار داد.

وی مدعی شد، از بین اهداف مورد هدف گرفته شده دو آتشبار، چندین سایت رصد اطلاعات در منطقه جولان و نیز یک آتشبار سامانه‌ دفاع هوایی از نوع sa۲ هستند.​  سامانه‌های پدافند هوایی سوریه توانستند چندین موشک رژیم صهیونیستی را که در موج دوم حملات از جولان اشغالی شلیک شده بودند قبل از رسیدن به تل الشعار منهدم کنند.

موشک اسرائیلی که به تل الشعار اصابت کرد منجر به کشته و زخمی شدن ۱۰ سرباز سوری و خسارات مالی بسیار شد. تل الشعار روز دوشنبه گذشته نیز هدف حمله موشکی رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود که منجر به کشته شدن یک افسر و زخمی شدن سه سرباز سوری شد.

یکی از موشک‌های رژیم صهیونیستی در القنیطره منهدم شد. منطقه القنیطره یکی از مناطق بسیار مهم در جنگ اکتبر سال ۱۹۷۳ محسوب می‌شود.

دیده بان حقوق بشر سوریه، تریبون مخالفان سوری نیز مدعی شد حملات هوایی رژیم صهیونیستی مواضع و انبار تسلیحاتی حزب‌الله لبنان در جنوب دمشق را هدف گرفت.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره حملات موشکی بامداد امروز به سوریه گفت‌،‌ در پی حملات راکتی از سوریه به جولان اشغالی نشست‌های امنیتی ترتیب داده و به ارتش این رژیم دستور انجام عملیات قاطع را داد.

نتانیاهو تاکید کرد، اسرائیل حملات علیه خود را تاب نمی‌آورد و با قدرت و شدت به هرگونه حمله پاسخ خواهد داد

وی گفت: این سیاست کاملا با رویکردهای ما منطبق است و ما به منظور تضمین امنیت اسرائیل به آن ادامه می‌دهیم.