یک منبع رسمی وابسته به وزارت خارجه سوریه بیان کرد: سوریه همبستگی کامل خود را با رهبری و ملت جمهوری اسلامی ایران در مقابله با آمریکا اعلام می‌دارد و این گام اخیر آمریکا را بی ارزش می‌داند. آمریکا نمی‌تواند گزندی به اراده ملت ایران در حفظ حاکمیت و استقلال کشورشان وارد کند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سانا، سوریه به شدت تحریم دولت آمریکا علیه مقامات و رهبر جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد و آن را مانند مدال افتخاری بر سینه آزادگان در دنیا دانست.

یک منبع رسمی وابسته به وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: سوریه مراتب خشم و محکومیت شدید خود را در قبال تصمیم دولت آمریکا علیه مقامات و رهبری جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کند. این تصمیم در راستای سیاست دولت آمریکا در قبال کشورهایی است که بر حاکمیت و کرامت ملی خود پایبند هستند و با هیمنه و دنباله روی از آمریکا مخالفند.

وزارت خارجه سوریه بیان کرد: این قبیل سیاست‌ها عامل اساسی دامن زدن به تنش در منطقه و دنیاست و تهدید جدی برای صلح و امنیت بین المللی است.

این منبع بیان کرد: سوریه همبستگی کامل خود را با رهبری و ملت جمهوری اسلامی ایران در مقابله با آمریکا اعلام می‌دارد و این گام اخیر آمریکا را بی ارزش می‌داند. آمریکا نمی‌تواند گزندی به اراده ملت ایران در حفظ حاکمیت و استقلال کشورشان وارد کند. این تصمیم آمریکا به مثابه مدال افتخاری بر سینه آزادگان دنیا که با دنباله روی و فرمانبرداری از سیاست‌های ویرانگر آمریکا مخالفند، است.