پدافند هوایی سوریه دو هدف رژیم صهیونیستی را که از منطقه جولان اشغالی به دورترین نقطه جنوب غربی دمشق شلیک شد، رهگیری و منهدم کردند.

به گزارش مرور نیوز، موشک‌های اسرائیلی به طور همزمان تل الاحمر در شمال شهر خان ارنبه واقع در خط تماس منطقه بین‌المللی حائل با ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی را هدف گرفتند.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی منطقه‌ای استراتژیک در جنوب سوریه را بمباران کرد اما سامانه‌های پدافند هوایی سوریه اهداف متخاصم را در آسمان دورترین نقطه حومه جنوب غربی دمشق در نزدیکی مثلث سوری، لبنانی با جولان اشغالی رهگیری و منهدم کردند.

به گفته شاهدان، صدای انفجارهای مهیب در بخش اشغالی جولان همزمان با عملیات رهگیری سامانه‌های پدافند هوایی سوریه در شمال القنیطره شنیده شد.

حمله خصمانه رژیم صهیونیستی حدود ساعت یک و نیم بامداد به یک مرکز بازرسی نظامی در منطقه استراتژیک تل الحاره در حومه شمال غربی درعا در هم‌جواری جولان اشغالی رخ داد که تنها خسارات مالی برجای گذاشت.

طبق گفته منابع اطلاعاتی غرب، تل الحاره مدت‌های طولانی محل استقرار نیروهای روسی بود اما گروه‌های هم‌پیمان ارتش سوریه بعدها در آنجا مستقر شدند.