نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: موشک‌ های نقطه‌ زن حزب الله می‌ توانند مستقیماً شهر حیفا در شمال اراضی اشغالی را هدف قرار دهند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ارتش رژیم صهیونیستی یک سایت جدید برای تولید موشک‌های نقطه‌زن متعلق به حزب‌الله لبنان را کشف کرده که موشک‌های آن می‌توانند مستقیماً شهر حیفا در شمال اراضی اشغالی را هدف قرار دهند.

نتانیاهو در ادامه با بیان اینکه بدون وقفه برای جلوگیری از مسلح شدن حزب‌الله به موشک‌های مذکور تلاش می‌کند به طرف‌های ذی‌ربط اسرائیلی نیز دستور داد تا مانع از این کار شوند.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای مدعی شد که حزب‌الله لبنان سایت جدیدی را برای تولید و توسعه موشک‌های نقطه‌زن در دشت البقاع لبنان در شمال شهرک "النبی شیث" ایجاد کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی درحالی این ادعا را مطرح کرده است که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت شب اول محرم اظهار کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌خواهد به بهانه هدف قرار دادن کارخانه‌های تولید موشک نقطه‌زن، به لبنان حمله کند، این در حالی است که مقاومت هیچ کارخانه تولید موشک‌های نقطه‌زن ندارد. ما اگر کارخانه تولید موشک‌های نقطه‌زن می‌داشتیم، به صورت علنی اعلام و به آن افتخار هم می‌کردیم.