نخست وزیر رژیم صهیونیستی از قدرت‌های جهان خواست تا وارد مذاکره با ایران نشوند.

به گزارش مرور نیوز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به نظر می‌آید از اظهارات جدید رئیس آمریکا مبنی بر احتمال دیدارش با حسن روحانی در نیویورک مضطرب شده است، امروز از قدرت‌های جهان خواست تا وارد مذاکره با ایران نشوند.

بنابر گزارش شبکه یورو نیوز، نتانیاهو پیش از سوار شدن به هواپیما برای سفر به لندن در جمع خبرنگاران گفت که اکنون زمان مناسبی برای گفت‌وگو با ایران نیست.

این اظهار نظر نتانیاهو نشان دهنده اختلاف میان او و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکاست که شب گذشته در پاسخ به سوال خبرنگار کاخ سفید درباره دیدار روسای جمهوری ایران و آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، گفت: هر چیزی ممکن است!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این نیز از اقدامات جدید فرانسه برای تماس با ایران به منظور حل موضوع توافق هسته‌ای انتقاد کرده بود.

وی همچنین درباره تصمیم ایران برای برداشتن گام سوم در راستای کاهش تعهدات برجامی‌اش مدعی شد که این باز هم نقض تعهدات هسته‌ای ایران به شمار می‌آید و این در ادامه تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای است.

نتانیاهو قرار است در سفر خود به لندن با بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس و مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا دیدار کند. انتظار می‌رود وی در جریان این سفر درباره ایران گفت‌وگو کند.