دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت: مقاومت رهبر انقلاب اسلامی را فرمانده خیمه‌گاه خود می‌داند و جمهوری اسلامی ایران را در برابر فشار آمریکا و رژیم صهیونیستی تنها نمی‌گذارد.

به گزارش مرور نیوز،  سید حسن نصرالله ، دبیر کل حزب‌الله لبنان شب گذشته در سخنرانی خود به مناسبت محرم، گفت: مقاومت رهبر انقلاب اسلامی را فرمانده خیمه‌گاه خود می‌داند و جمهوری اسلامی ایران را در برابر فشار آمریکا و رژیم صهیونیستی تنها نمی‌گذارد.

به نوشته پایگاه شبکه «المنار»، وی گفت: «ما در حال جنگ در نبردی بزرگ هستیم و آمریکا و اسرائیل می‌خواهند خیمه‌گاه ما را محاصره کنند. امروز فرمانده خیمه‌گاه ما امام خامنه‌ای و مرکز آن جمهوری اسلامی ایران است و آمریکا می‌خواهد آن را محاصره کند.»

سید حسن نصرالله سپس دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را خطاب قرار داد و گفت: «امشب و فردا به ترامپ و نتانیاهو می‌گوییم که ما قومی هستیم که نه محاصره، نه تحریم، نه فقط و نه گرسنگی به اراده ما خللی وارد نمی‌کند. در برابر آمریکا و اسرائیل به امام خامنه‌ای، می‌گوییم که ای فرزند حسین (ع)، ما تو را تنها نمی‌گذاریم.»

در ماه‌های گذشته دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش گسترده‌ای کرده‌اند تا با اعمال فشار اقتصادی و جنگ روانی جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مقاومت را به عقب‌نشینی وادارند. با این وجود، حزب‌الله لبنان همواره تأکید کرده است که در صورتی که اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد، تمام منطقه درگیر می‌شود و نیروهای مقاومت به آن پاسخ می‌دهند.