ارتش یمن و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله در اقدامی انتقام‎جویانه در واکنش به نقض آتش‎بس توسط عربستان، امروز محل تجمع مزدوران سعودی در جنوب غرب تعز را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داد.

بهه گزارش مرور نیوز، یگان توپخانه‌ای ارتش یمن و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله امروز(یکشنبه) محل تجمع مزدوران سعودی در روستای الحریقیه در منطقه ذباب واقع در جنوب غرب تعز را هدف قرار داد.

حملات انتقام جویانه ارتش یمن در حالی صورت می گیرد که عربستان بدون توجه به آتش بس 48 ساعته و با نقض مکرر آن، بارها مناطق مختلف یمن از جمله تعز را هدف قرار دادند.

در همین حال منابع یمنی خبر دادند که یک سرباز سعودی امروز(یکشنبه) به دست نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی در نجران کشته شد.

یک بمب نیز عصر روز گذشته در یک مرکز امنیتی در منطقه لودر در استان ابین واقع در جنوب یمن منفجر شد که در پی آن دو سرباز کشته و چهار نفر دیگر نیز زخمی شدند.

شبکه المسیره یمن گزارش داد که تک تیراندازان ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله، یک سرباز سعودی را در شرق منطقه نظامی الفواز در نجران هدف قرار دادند.

از سوی دیگر، منابع محلی یمن گزارش دادند که تعدادی افراد ناشناس عصر امروز یک بمب را در نزدیکی مرکز اداره امنیتی منفجر کردند که با انفجار آن دو سرباز کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

استان ابین و دیگر استان های جنوبی طی ماه‎‌های اخیر شاهد درگیری های شدید به دلیل نفوذ گروه های تکفیری تحت حمایت عربستان و ائتلاف آن بوده است.