نایب قهرمان مسابقات پرس سینه کشور گفت: وزنه ای را خواهم زد در استان که تا به حال ثبت نشده باشد

به گزارش مرور نیوز از مشهد، آرش میر سیدی قهرمان پرس سینه کشور است که از سال 80 ورزش خودش را شروع کرده است و تا به حال زیر نظر قهرمانان جهان و آسیا توانسته است فعالیت ورزشی  را ادامه دهد.

وی در رابطه با مسابقات و آینده این رشته ورزشی گفت: به دنبال ثبت رکورد وزنه ای 300 کیلو گرم می باشم و به دنبال این امر هستم که رکوردار این رشته ورزشی در استان و کشور نیز باشم.

میر سیدی در رابطه با رشته پر مخاطب پرس سینه که این روز ها قهرمانان بسیاری را دل خود جای داده است گفت:فشار بسیار زیادی در این رشته ورزشی به ورزشکار وارد می شود و به نوعی می توان گفت مقابله جسم انسان با سنگ سخت است اما عشق به این رشته ورزشی تمامی سختی هایش را در حاشیه قرار میدهد .

این ورزشکار خراسانی که نایب قهرمان مسابقات پرس سینه کشوری شده است می گوید:اگر به این رشته ورزشی بیشتر توجه شود خروجی های بسیار زیادی رو بر روی سکوی های قهرمانی خواهد داد مخصوصا در استان خراسان که قهرمانان بسیاری را در دل خود جای داده است و به جرات میتوان گفت خراسان پتانسیل بالایی در رشته قدرتی پرس سینه را دارا می باشد.

وی در پایان از زحمات مربی خود محمد تبریزیان تشکر کرد و گفت:محمد تبریزیان تا به حال برای قهرمانان این استان زحمات بسیاری کشیده است جای دارد دستان قوی این مربی زحمت کش را به خوبی فشرد امیدوارم با حضور کادر جدید هیات استان شرایط این رشته ورزشی نیز روز به روز بهتر شود.