رییس هیات شطرنج خراسان رضوی در هفتمین دوره مسابقات شطرنج جام فردوسی اظهار کرد: فدراسیون شطرنج با هفتمین دوره این مسابقات بی گانه است.

به گزارش مرور نیوز، هفتمین دوره مسابقات شطرنج جام فردوسی با حضور 20 کشور از سراسر دنیا در مشهد روز چهارم خودش را پشت سر گذاشت و محمد رضا وجدانی در رابطه با این جام بین المللی اظهار کرد:با بیش از 320 شرکت کننده و استاد بزرگان و به نام شطرنج دنیا هفتمین دوره این مسابقات را در مشهد و هتل ثامن استارت زده ایم و تا به حال این دوره از مسابقات از شرایط مطلوبی در روند برگزاری برخوردار بوده است.

وی افزود: در این دوره از مسابقات از کشور های آمریکا، اوکراین، ارمنستان، گرجستان، فرانسه، اسلواکی، روسیه، آذربایجان، عراق، دانمارک،ترکیه، بلژیک، هند، افغانستان، ، ترکمنستان، قرقیزستان، آفریقای جنوبی، تاجیکستان،ازبکستان ، سریلانکا، مصر،چک و ایران شرکت کرده اند.

محمد رضا وجدانی از فدراسیون شطرنج انتقاد کرد و گفت:هفتمین دوره مسابقات جام بین المللی شطرنج فردوسی با بی مهری جدی فدراسیون کار خود را دنبال میکند و به طور کلی میتوانیم بگویم هیچ نقشی از حضور فدراسیون شطرنج را در این مسابقات نداشته ایم.

گفتنی است این مسابقات تا 2 روز دیگر در هتل ثامن مشهد ادامه خواهد داشت.