کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: از لحظه انتشار اطلاعیه باشگاه ذوب‌آهن در اینستاگرام به خودم و خانواده‌ام فحاشی می‌کنند.

به گزارش مرور نیوز از مشهد، حسین بادامکی در خصوص مصدومیت قاسم حدادی‌فر و اینکه باشگاه ذوب‌آهن در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که بازیکن تیم‌شان در برخورد با حسین بادامکی دچار پارگی رباط صلیبی شده است، گفت: واقعیت این است که برخورد من با حدادی‌فر بسیار ناخواسته بود و اگر مسئولان باشگاه ذوب‌آهن فیلم بازی را مشاهده کنند در آن صحنه من اصلا قاسم را ندیدم.

وی افزود: او از پشت سر من آمد و توپ را زد و من ناخواسته پایم به پای حدادی‌فر خورد. اتفاقا وقتی امروز خبر مصدومیت او را شنیدم بلافاصله به قاسم زنگ زدم و از او عذرخواهی کردم و باز هم تاکید می‌کنم نه عمدی در کار بود و نه من شخصیتی دارم که بخواهم کسی را مصدوم کنم.

کاپیتان سیاه‌جامگان تاکید کرد:‌از طریق رسانه شما باز هم از قاسم حدادی‌فر عذر می‌خواهم و امیدوارم او هر چه سریع‌تر برگردد و از این ناراحتم که مسئولان ذوب‌آهن چنین اطلاعیه‌ای را صادر کردند. از وقتی این خبر منتشر شده آدم‌هایی که نمی‌شناسم در حال فحاشی در صفحه اینستاگرام من به خودم و خانواده‌ام هستند و از این بابت واقعا متاسفم. مگر خدای ناکرده این اتفاق عمدی بوده که من باید این همه فحاشی بشنوم؟ برای قاسم حدادی‌فر آرزوی سلامتی  می‌کنم و دعا می‌کنم او هر چه سریع‌تر به میادین فوتبال برگردد.

بادامکی در خصوص پاداشی که مسئولان این باشگاه به بازیکنان دادند،‌گفت: خوشبختانه ما 2 نتیجه خوب گرفته‌ایم و شب گذشته مسئولان باشگاه پاداش برد مقابل سپیدرود را به ما دادند و امیدوارم روند نتیجه‌گیری ما ادامه داشته باشد. 

وی در خصوص دیدار تیمش مقابل فولادخوزستان گفت: قطعا بازی سختی در پیش داریم و فولاد هم تیم بسیار خوبی است. آنها در 2 بازی قبل نتوانستند نتایج خوبی بگیرند و مطمئنا برای توقف ما به مشهد می‌آیند ولی ما سعی می‌کنیم از امتیاز میزبانی‌مان استفاده کنیم.