مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهدی طارمی امروز نقشی در رسیدن به این جایگاه نداشته بلکه تمامی داشته‌های من از دعای مادرم بوده و به این جمله که بهشت زیر پای مادر است اعتقاد راسخ دارم.

به گزارش مرور نیوز از مشهد، مهدی طارمی در مراسم اهدای جوایزش به آستان قدس رضوی اظهار داشت: حسم را نمی‌توانم وصف کنم افتخار می‌کنم که آستان قدس رضوی در جوار بارگاه امام رضا(ع) چنین مراسمی را برگزار کرده است.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه از بچگی بچه هیئتی بوده‌ام ادامه داد: همانند هر مسلمان و شیعه‌ای در سختی‌ها به ائمه اطهار(ع) متوسل بوده و از آنها کمک خواسته‌ام و از تمامی جوانان و مردم کشورم نیز می‌خواهم که همیشه در کارهایشان ابتدا به در خانه ائمه بروند تا راه ارتباط میان شما و خداوند ایجاد شود.

طارمی افزود: مهدی طارمی امروز نقشی در رسیدن به این جایگاه نداشته بلکه تمامی داشته‌های من از دعای مادرم بوده و به این جمله که بهشت زیر پای مادر است اعتقاد راسخ دارم.

وی خاطرنشان کرد: در پایان نیم فصل اول سال گذشته، در جلسه‌ای که با برانکو داشتم تصمیم بر این شد تا برای آقای گلی تلاش کنم، پس از اتمام این جلسه و مشورت با دوستانم در تیم، عنوان کردم که اگر هر کدام از جوایز آقای گلی یا بهترین بازیکن لیگ را دریافت کنم آن را به امام رضا(ع) تقدیم کنم.

طارمی بیان کرد: لطف امام رضا(ع) سبب شد تا به هر دو جایزه دست پیدا کنم، در تمامی بازی‌ها به‌جایی می‌رسید که بازی گره می‌خورد و در آنجاست که من به امام حسین(ع) و یا امام رضا(ع) توسل می‌کنم که در بسیاری از این درخواست‌ها از ائمه، بی پاسخ نمی‌مانم و گل می‌زنم.

وی  با اشاره به کرامت اهل بیت(ع) در پاسخگویی به دعاهای مومنان تصریح کرد: در زندگی باید برای یکدیگر دعا کنیم و هر وقت توانستیم ابتدا برای دیگران و سپس برای خود دست به دعا برداریم آنگاه یک انسان موفق هستیم.

طارمی با اشاره به شهدای مدافع حرم بیان داشت: شهید مدافع حرم شدن، دل می‌خواهد و اگر ما امروز اینجا هستیم در بیان اول لیاقت شهادت را نداشته‌ایم که به‌جای شهدا باشیم و در بیان دوم این بودنمان مرهون امنیتی است که مدافعان حرم برای ما ایجاد کرده‌اند.

مهاجم پرسپولیس با اشاره به ماجرای شهادت شهید حججی خاطرنشان کرد: اگر به سیمای این شهید بنگریم خواهیم دید که دشمن رنگ به رخساره ندارد و این شهید با دستان بسته شجاعت را به منصه ظهور گذاشت. به نظر بنده در کشورمان خوب از شهیدان تجلیل و تقدیر نمی‌کنیم بتوانیم در راستای تجلیل از مقام شهدای مدافع حرم که بسیار مظلوم واقع شده‌اند کار کنیم. شهیدان برای دفاع از حق گام به عرصه جهاد می‌گذارند اما بسیاری از ما در کشور سراسر از امنیت برای دفاع از جایگاه آنها کاری نمی‌کنیم.

طارمی با اشاره به جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر گفت: این جایزه تنها به نام من است اما دسترنج تمامی بازیکنان پرسپولیس است و به آستان قدس رضوی اهدا می‌شود تا بتوانیم از کمک‌های آن حضرت در رسیدن به موفقیت‌های بسیار تشکر کرده باشیم.