در پی درگذشت فرماندار سابق ماهشهر ، نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در پیامی، در‌گذشت وی را تسلیت گفت.

به گزارش مرورنیوز، در پی درگذشت «مهندس سیدجعفر طباطبایی» دولتمرد فقید استان خوزستان، نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در پیامی، در‌گذشت این "سید جلیل القدر" را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت علی گلمرادی با اشاره به مدیریت مردمی و جهادی « مهندس طباطبایی» در دوران های گوناگون، آمده است: درگذشت ناگهانی مدیر مردمی و دولتمرد متعهد و انقلابی"آقای مهندس سیدجعفر طباطبایی(رحمة الله علیه)" که از چهره‌های خدوم، کوشا و پرتلاش انقلاب و نظام جمهوری اسلامی می‌باشند، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

در این پیام تصریح شده است: تاریخچه‌ی خدمات ایشان به نظام جمهوری اسلامی با پوشیدن"ردای معلمی" و حضور مؤثر در عرصه ی انسان ساز تعلیم و تربیت آغاز شد و سپس در طول سال های متمادی با بر عهده گرفتن مسئولیتهای اجرایی و سیاسی نظیر فرماندار باغملک، فرماندار هندیجان، معاون فرماندار ماهشهر، فرماندار ماهشهر، معاون فرماندار شهرستان ویژه آبادان تداوم یافت و در این مناصب و جایگاه ها برای اعتلای نظام و میهن اسلامی بویژه در "جغرافیای جنوب خوزستان" از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و با "شاخص مردم باوری" منشأ خدمات ارزنده و ماندگاری شد.

رئیس کمیته نیرو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در ادامه این پیام تسلیت تأکید می نماید: بی شک جای این "سید جلیل القدر" در دنیای علم، ایمان و فرهنگِ انسان‌دوستی و فضیلت به سادگی پر نمی‌شود و مرگ او برای همه‌ آنان که فضیلت و سربلندی انسان را پاس می‌دارند خسارتی بزرگ است که تنها لطف ویژه پروردگار می‌تواند آن را جبران کند.

در پایان پیام تسلیت علی گلمرادی آمده است: به سهم خویش، این خسارت بزرگ را به جامعه دولتمردان استان و در رأس آن استاندار محترم و دیگر همکاران دیرینه اش و نیز به شجره شریف طباطبایی، بویژه به همسر شایسته و بزرگوار و برادران و فرزندان موقر و ارجمندش تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان معزز تندرستی، شکیبایی و پاداش نیکو مسئلت می کنم.

گفتنی است «سید جعفر طباطبایی» دولتمرد متعهد و انقلابی که مدتی به دلیل ابتلا به بیماری سرطان ریه در بیمارستان نمازی شیراز بستری بود، روز گذشته دار فانی را وداع گفته و به لقاءالله پیوست.