معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: با دستور استاندار خوزستان مقرر شد با اختصاص اعتبار مورد نیاز ، عملیات اجرایی پروژه احداث یادمان شهید علی هاشمی طی 15 روز آینده و پس از سپری شدن فرآیند اداری لازم از سر گرفته شود.

به گزارش مرورنیوز، فرامند هاشمی زاده روز یکشنبه در جریان بازدید از یادمان شهید علی هاشمی شهید هور اظهار کرد: این پروژه طی 2 سال گذشته روند کندی را سپری کرد و عملا به حالت تعطیل درآمده بود که با دستور استاندار خوزستان مقرر شد با اختصاص اعتبار مورد نیاز ، عملیات اجرایی پروژه احداث یادمان شهید علی هاشمی طی 15 روز آینده و پس از سپری شدن فرآیند اداری لازم از سر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه بر عهده شهرداری اهواز نهاده شده است گفت: طبق توافق انجامن شده با شهرداری اهواز مقرر شد20 میلیارد از اعتبار در نظر گرفته شده برای تکمیل یادمان شهید هاشمی توسط شهرداری اهواز و 25 میلیارد ریال نیز توسط استانداری خوزستان تامین شود. 

هاشمی زاده اظهار امیدواری کرد روند اجرایی این پروژه بلافاصله پس از تامین اعتبار شتاب بیشتری به خود گرفته و ظرف سال آینده شاهد بهره برداری از پروژه یادمان سردار شهید علی هاشمی باشیم. 

وی گفت: استانداری خوزستان و شهرداری اهواز مصمم هستند یادمان درخور و شایسته سرداران شهید خوزستان بویژه سردار شهید علی هاشمی که از شاخص ترین و تاثیرگزارترین شهدای خوزستانی دفاع مقدس می باشد و به تازگی نیز رهبری انقلاب از مقام و جایگاه رفیع ایشان تجلیل کردند احداث کنیم تا کانون و ملجا مردم بویژه جوانان ولایتمدار استان خوزستان قرار گیرد.

هاشمی زاده اضافه کرد:تخصیص قطعه ای در آرامستانهای اهواز به شهدای مدافع حرم ، والدین شهدا؛ سرداران ،جانبازان و هنرمندان و ورزشکاران توسط سازمان آرامستانها یک حرکت شایسته و قابل تقدیر است.