فرماندار حمیدیه گفت: خبرنگاران در هر مکان و زمانی که جامعه به وجودشان نیاز داشت همواره نقشی ماندگار و تاریخ ساز را ایفا نمودند.

به گزارش مرورنیوز، عاشور سواری پور  فرماندار شهرستان حمیدیه در پیامی روز هفدهم مرداد ماه ، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران فعال و صادق تبریک گفت.

 

در این پیام آمده است:

  اختصاص روزی به نام خبرنگار نمایانگر اهمیت انکارناپذیر این شغل مقدس در عرصه فعالیت های اجتماعی است و روز خبرنگار، شایسته ترین پاسداشت کوشش های بی دریغی است که یکایک اعضای گرانقدر این خانواده بزرگ در تهیه، پردازش و بازتاب اخبار و اطلاعات روزمره متحمل می شوند.

 خبرنگاران از دیرباز به عنوان چشم و زبان گویای جامعه خویش، در رسالتی قابل تکریم و ستایش، در هر مکان و زمانی که جامعه به وجودشان نیاز داشت، همواره نقشی ماندگار و تاریخ ساز را ایفا نمودند و نمونه بارز این ادعا، شهید گرانقدر محمود صارمی است که در 17 مرداد 1377 در همین راه به شهادت رسید و روزی خاص را به نام خبرنگاران رقم زد.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهدای گرانقدرعرصه اطلاع رسانی بدینوسیله این روز مبارک را به تمامی مدیران مسئول و سردبیران، صاحبان اندیشه و قلم، پیشگامان و تلاشگران عرصه خبر و رسانه، روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان خبری و جامعه اطلاع رسانی استان  وشهرستان صمیمانه تبریک گفته و توفیق روزافزون همه اصحاب قلم را از درگاه خداوند منان  خواستارم.