مدیر توسعه و تسهیل سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سازه اسپیس فرم به منظور احداث مجتمع تفریحی، ورزشی و خدماتی و با سرمایه گذاری 600 میلیارد ریال به شرکت روئین دژ بتن واگذار شد.

به گزارش مرورنیوز، آیین واگذاری سازه اسپیس فرم به منظور احداث مجتمع تفریحی، ورزشی و خدماتی به سرمایه گذار بخش خصوصی با حضور معاونت سرمایه گذاری و توسعه کسب کارها و مدیران سازمان در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

سیدعلی موسوی گفت: وضعیت سازه اسپیس فرم به منظور احداث مجتمع تفریحی ، ورزشی و خدماتی و با سرمایه گذاری 600 میلیارد ریال مشخص شد.

مدیر توسعه و تسهیل سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: بعد از سالیان سال وضعیت سازه اسپیس فرم به منظور احداث مرکز تفریحی ، ورزشی و خدماتی مشخص شد واین پروژه عظیم به یکی از سرمایه گذارن بنام منطقه واگذار می شود.

وی ادامه داد :با وجود دعوت از سرمایه گذاران، پیشنهادات و برگزاری مزایده احداث این پروژه به شرکت تأسیساتی و ساختمانی روئین دژ بتن واگذار شد.

موسوی با اشاره به بهره برداری این سازه، اظهار داشت: امیدواریم این سرمایه گذار بتواند با احداث این مرکز فضایی مناسب را برای مردم منطقه و گردشگران داخلی و خارجی به بهره برداری برساند.

مدیر توسعه و تسهیل سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت : برای تناسب با ورود گردشگران می بایست زیر ساخت ها همسان شوند.

وی افزود: عملیات اجرایی و کارگاهی این پروژه 5 مهرماه همزمان با شکست حصر آبادان آغاز می شود.

موسوی با بیان اینکه 130 واحد تولیدی، صنعتی فعال در این منطقه فعالیت می کنند، گفت : علی رقم آنکه معتقد هستیم این تعداد واحد تولیدی در منطقه کم است هدفمان فعال سازی واحد های تولیدی و صنعتی نیمه فعال و افزایش این واحدها است و در آینده ای نزدیک شاهد ورود و جذب سرمایه گذار در بخش صنعتی خواهیم بود.

وی از شرکت در نمایشگاه ها و همایش ها با هدف جذب سرمایه گذار خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم با تدابیری که انجام شده در شش ماهه دوم سال جاری شاهد رشد ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی باشیم.

موسوی با اشاره به میزان اشتغال زایی در این پروژه گفت : در این پروژه برای 400 نفر بصورت مستقیم و 1000 نفر نیز بصورت غیر مستقیم اشتغال زایی خواهد شد.

وی در ادامه گفت : برای احداث این مرکز فرهنگی، ورزشی و خدماتی بیش از 600 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت خواهد گرفت. این مجتمع در سه طبقه در ابعادی به مساحت 22 هزار متر مربع احداث خواهد شد.

مدیر توسعه و تسهیل سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند یکی از اهداف سازمان منطقه آزاد اروند را رفاه حال مردم منطقه و گردشگران داخلی و خارجی دانست و افزود: این پروژه برای رفاه حال شهروندان منطقه آزاد اروند و گردشگران در بازه زمانی 4 سال به بهره برداری خواهد رسید. در طی این 4 سال، احداث این سازه در 2 الی 3 فاز انجام و به بهره برداری میرسد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم قرارداد فی مابین سازمان منطقه آزاد اروند و سرمایه گذار بخش خصوصی شرکت روئین دژ بتن برای احداث این مجتمع تفریحی، ورزشی و خدماتی به امضاء طرفین رسید .