معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکار سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مدیران شرکت فرانسوی bollore به‌منظور بررسی راهکارهای سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند از این منطقه دیدن کردند.

به گزارش مرور نیوز از خوزستان، محمدرضا معتمدی اظهار کرد: طی روزهای گذشته یک هیئت فرانسوی از منطقه آزاد اروند و ظرفیت‌های آن دیدن کرد.

وی افزود: شرکت bollore یکی از شرکت‌های قدیمی اروپایی محسوب می گردد که در حوزه لجستیک و حمل‌ و نقل فعالیت داشته و تخصص زیادی در این خصوص دارد.

معتمدی با اشاره به توانمندی و سابقه فعالیت این شرکت، بیان کرد: شرکت bollore بیش از یک قرن سابقه فعالیت دارد.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکار سازمان منطقه آزاد اروند افزود: مدیران و نمایندگان این شرکت راغب به سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند و به خصوص در بندر خرمشهر هستند.

وی با اشاره به اینکه اصولاً فرانسوی‌ها پس از رفع تحریم ها علاقه زیادی به سرمایه گذاری در کشورمان دارند، تصریح کرد: یکی از نقاطی که برای سرمایه گذاری آنها بسیار مهم محسوب می گردد منطقه آزاد اروند است.

معتمدی در ادامه اعلام کرد: البته ایجاد راه‌آهن بندر امام به خرمشهر به صورت BOT و سرمایه گذاری مشترک در بخش های مختلف زیر ساختی بندر نیز جزء پیشنهادات ما به این شرکت بود.

وی در پایان اشاره کرد: پس از برچیده شدن تحریم ها و مشکلات بانکی بدون شک منطقه آزاد اروند یکی از بهترین نقاط برای سرمایه گذاری اروپایی ها محسوب می گردد.