مدیرعامل کشتیرانی والفجر با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی فعالیت خود را افزایش می‌دهیم گفت: بر تعداد سرویس‌های خط دریایی خرمشهر - بصره در ایام اربعین افزوده می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، مجید سجده مدیرعامل کشتیرانی والفجر گفت: کشتیرانی والفجر، 20 فروند شناور در اختیار دارد که چهار فروند از این شناورها، تندرو با ظرفیت حمل 235 مسافر و دو فروند شناور نیز ویژه حمل خودرو و مسافر، هر یک به ظرفیت 140 خودرو و 385 مسافر است که در مسیرهای خارجی شامل بندرعباس- شارجه، بندر لنگه – دبی، بندر خرمشهر- بندر بصره، بندر خرمشهر- بندر کویت در تردد هستند.

وی با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی فعالیت خود را افزایش می‌دهیم، گفت: بر تعداد سرویس‌‌های خط دریایی خرمشهر- بصره افزوده می‌شود تا مسافران امکان بهتری برای حضور در مراسم معنوی را داشته باشند.

مدیرعامل کشتیرانی والفجر ضمن اشاره به خط مسافری دریایی خرمشهر- بصره شرکت کشتیرانی والفجر تصریح کرد: این سفرها از 21 تا 28 آبان ماه همه روزه  و در ساعت 11:30 صبح انجام می شود.

مدیر عامل کشتیرانی والفجر در این زمینه بیان داشت: مشکل مسافران در ایام اربعین ترافیک مرزها است که باید به نحوی سر و سامان یابد، ولی با توجه به ترمینال مسافری مناسبی که در بندر خرمشهر وجود دارد تا حدودی مشکلات این منطقه کاهش می‌یابد.

سجده با اشاره به تاثیر برجام بر فعالیت شرکت متبوعش در یک سال اخیر اذعان داشت و گفت: برجام مشکلات حوزه های بیمه‌، رده‌بندی، تأمین قطعات و ملزومات را از پیش پای ما برداشت.

مدیرعامل کشتیرانی والفجر با تاکید بر اینکه این شرکت دارای بیش از 30 سال تجربه در زمینه حمل و نقل مسافری دریایی است، گفت: ما با کشتی‌های مجهز و رعایت اصول ایمنی و استانداردهای بین المللی سفرهای ایمن و راحتی را در منطقه خلیج فارس تدارک دیده‌‌ایم.

وی افزود: کشتیرانی والفجر به منظور رفاه حال مسافرین در جهت تسهیل در تهیه بلیط اقدام به همکاری با بیش از 100 دفتر خدمات مسافرتی در سطح کشور کرده است و مسافران می توانند با سیستم های روز اینترنتی با ستاد مرکزی شرکت نسبت به برقراری ارتباط و رزرو جا اقدام کنند.