رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: با همکاری جایزه مصطفی(ص)، بانک توسعه اسلامی و انستیتو پاستور ایران، مرکزی پژوهشی بهداشتی با زیربنای ۴۰ هزار متر مربع ساخته می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، مصطفی قانعی در حاشیه نشست منطقه‌ای MATI (انستیتو پاستورهای کشورهای اسلامی) گفت: بر اساس تفاهمی که با دبیرخانه جایزه مصطفی(ص) داشتیم، انستیتو پاستور، ملک وقفی خود را در منطقه تجریش که موقوفه دکتر صبار فرمان فرمانیان است، به موضوع مربوط به سلامت اختصاص می‌دهد و در آنجا خدمات مربوط به واکسیناسیون و تشخیص بیماری‌ها و بعضا درمان بیماری‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: درآمد حاصل از این کار خیر در جهت توسعه علم و فناوری در جهان اسلام و به جایزه مصطفی(ص) تعلق می‌یابد و برندی برای انستیتو پاستور ایران است.

رئیس انستیتو پاستور ایران با اظهار خوشحالی از حضور فعال جایزه مصطفی (ص) در نشست MATI گفت: برای اولین بار جایزه مصطفی(ص) به همراه چهار کشور اسلامی با بسترسازی انستیتو پاستور، وارد کار عملیاتی شده و فرصت بسیار خوبی است که جایزه مصطفی(ص) در حوزه سلامت، عملیات اجرایی خود را شروع کند و خوشبختانه این کار انجام شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی پارک فناوری پردیس، بر اساس سند اجرایی جایزه مصطفی (ص)، پارک فناوری پردیس مسوولیت ایجاد دبیرخانه دائمی جایزه و برگزاری فرآیندهای اجرایی آن را عهده‌دار شده است.